Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی شاملو رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: صبح روز گذشته سی ام بهمن ماه، مأموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پی دریافت خبری مبنی بر فروش و نگهداری دارو و مکمل‌های ورزشی قاچاق در محدوده شرق تهران، وارد عمل شده و تحقیق و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پلیس پس از انجام تحقیقات مقدماتی و تأیید صحت و سقم گزارش به آدرس اعلامی اعزام و پس از تحت نظر قرار دادن محل با هماهنگی مقام قضائی به انبار و محل دپو مکمل‌های دارویی وارد شده و در بازرسی از این انبار، ۵۸۴ قوطی یک کیلوگرمی از انواع مکمل‌های بدنسازی قاچاق را کشف و متهم را دستگیر و برای بررسی و بازجویی به پایگاه سوم پلیس امنیت انتقال دادند.

سرهنگ شاملو تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف کرده و در ادامه اذعان داشت دارو‌های قاچاق کشف شده را به صورت غیرقانونی خریداری و قصد عرضه آن با قیمت آزاد و چند برابر را داشته که با هوشیاری مأموران موفق نشده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان گفت: ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال محاسبه و متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف داروی قاچاق حوادث پایگاه سوم پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله قاچاق میلیاردی در توقیف پلیس بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،     سردار رحیم "جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بوکان در پی وصول خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون بنز حامل مقادیر بالای پارچه قاچاق در محور سقز بوکان، شناسایی و توقیف کامیون مورد نظر در دستور کار مامورین قرار گرفت.

 وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده در این خصوص کامیون مورد نظر شناسایی و طی عملیاتی در ایستگاه بازرسی شهید رجایی انتظامی بوکان متوقف شد.

مقام عالی انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی از خودروی متوقف شده ۵۹۰ طاقه پارچه قاچاق به ارزش یکصد و ۲۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 سردار جهانبخش در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولویتهای اصلی پلیس است خاطر نشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز ,  موضوع را از طریق فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت ۸ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس بندرعباس
  • محموله قاچاق میلیاردی در توقیف پلیس بوکان
  • ۲۷ هزار نخ سیگار قاچاق در نظرآباد کشف شد
  • دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز کشف شد
  • کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز
  • کشف ۸۴۰ کیسه قاچاق انواع مکمل‌های بدنسازی
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • کشف ۱۵ تُن آرد قاچاق در اردبیل
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس