Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@11:47:27 GMT

بارش برف راه ۲۲۰ روستا را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۹۵۷۲

 رضا اکبری گفت: باوجود بارش برف در ۱۵ استان کشور از اواخر روز گذشته تاکنون به واسطه سامانه بارشی برف که بیشترین بارش در استان‌های آذربایجان غربی، همدان، زنجان و آذربایجان شرقی بوده‌است و در اثر بارش برف در استان‌های یادشده، راه‌های روستای حدود ۲۲۰ روستا مسدود شده است.

وی افزود: با این حال، کار بازگشایی این روستا‌ها با سرعت تمام در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اهمیت بازگشایی راه‌های روستایی برای روز جمعه و انتقال صندوق‌های آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به روستا‌ها و مشارکت در این امر سرنوشت‌ساز کشور تصریح کرد: با تلاش بی‌وقفه راهداران و برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام‌شده با ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها و صدور مجوز به کارگیری حداکثری ظرفیت ماشین‌آلات بخش خصوصی به صورت اجاره، تلاش خواهد شد از ساعت شروع رأی گیری در حوزه‌ای انتخابیه روستایی، هیچ راه روستایی در کشور مسدود نشود و حداقل از طریق یکی از شهر‌ها و روستا‌های متصل به روستا‌های استان یا شهرستان مجاور، یک راه زمینی قابل تردد فراهم شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: برف سازمان راهداری پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعیدپاشازاده در جلسه‌ای که با حضور دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌های علی بیگلو، خالد آباد، وقاصلوی علیا، انگنه و قشلاق شکور برگزار شد، در خصوص قطعی و افت فشار آب در برخی روستا‌ها اظهار داشت: وقوع خشکسالی در ۱۰ سال گذشته منجر به تهدید سفره‌های آب زیرزمینی شده و همین موضوع آبرسانی روستایی با منشا تامین چاه را تحت الشعاع قرار داده است.   وی با تاکید بر اینکه روستاییان در مصرف آب شرب صرفه‌جویی‌های لازم را انجام دهند، گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو با استفاده از انشعاب غیرمجاز از خطوط انتقال و یا مصرف آب شرب اشتراک خود برای مصارف کشاورزی باعث افت فشار یا قطعی برای بقیه مشترکان روستایی می‌شوند.   پاشازاده با بیان اینکه کنترل و پایش مستمر بیش از ۲ هزار کیلومتر شبکه آبرسانی روستایی در سطح شهرستان ارومیه برای شرکت آب و فاضلاب مقدور نیست، از دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌ها خواست نسبت به معرفی انشعابات غیرمجاز آب شرب روستایی اهتمام ویژه داشته باشند تا این افراد برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • اختصاص امکانات در مناطق روستایی سبب ماندگاری و زمینه ساز پویایی اقتصاد کشور است
  • آخرین اخبار از مناطق سیل‌زده جنوب و شمال کشور