Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام صفایی پور، امام جمعه و احمد ملایری، فرماندار میامی در پیامی از احاد مردم برای حضور مردم در انتخابات دعوت کردند، متن پیام به این شرح است:

بهترین صحنه‌های تجلی همدلی و پایبندی به انقلاب اسلامی، آن زمانی است که مردم در صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب خود حضور می‌یابند و بر پایه بصیرت، آگاهی و دور اندیشی خود بهترین‌ها را برای این دیار اسلامی رقم می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردمی که در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با نگاه ملی و اعتقادی و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده دفاع از نظام و انقلاب بوده‌اند امروز نیز در جبهه جهاد اعتقادی خود به پای این نظام اسلامی ایستاده‌اند و اینگونه است که قله‌های رفیع سربلندی و موفقیت از آن این مردم است.

حضور در انتخابات نیز یکی از صحنه‌های زیبایی است که به بهترین نحو ممکن، پایبندی مردم به اصول انقلاب اسلامی ایران را نشان می‌دهد و دنیا را به این باور می‌رساند که ملتی که انقلاب کرده به پای انقلاب خود تا پای جان ایستاده و ذره‌ای عقب نشینی نمی‌کند. از این رو مشارکت حداکثری در انتخابات، علاوه بر ارتقای امنیت و اقتدار داخلی، در بعد بین‌المللی نیز موجب سربلندی و مایه افتخار می‌شود.

آنجا که رهبر معظم انقلاب اسلامی از انتخابات با عناوینی از جمله مایه عزّت ملّی، مایه تقویت ملّت ایران و مایه آبروی ملّت ایران یاد می‌کنند، نشان می‌دهد که مشارکت یکایک افراد جامعه در این امر خطیر در حقیقت گامی در ارتقای جایگاه نظام اسلامی و نیز تحقق مردم‌سالاری دینی در کشور است.

این‌جانبان از آحاد مردم شریف ولایتمدار، شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان میامی، دعوت می‌نمائیم تا با حضور پر افتخار و ارزشمند خود، بار دیگر افتخار عظیمی را در تاریخ همواره درخشان و انقلابی مردم این شهرستان شاهد باشیم.

کد خبر 4857832

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران گرگان مجلس شورای اسلامی بیرجند انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی جامعه کشتی از رهبر انقلاب

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، در پی قهرمانی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

جامعه کشتی با انتشار پیام قدردانی حمایت مقام معظم رهبری را مایه دلگرمی و اطمینان خاطر خود دانست. در متن پیام جامعه کشتی آمده است:

«با سلام و احترام خدمت رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی (دامه برکاته)؛

پیام شما در پی قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان، مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است.

به عنوان عضو کوچکی از ایران بزرگ اسلامی، برایمان مایه مباهات و افتخار است که توانستیم بار دیگر دل رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مردم عزیز را شاد کنیم و امیدواریم که با دعای خیر حضرتعالی و مردم شریف، در میادین بین المللی آینده موفق باشیم.»

دیگر خبرها

  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر انقلاب
  • پیام حضرتعالی مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • رژه ۲۹ فروردین روز ارتش در سیستان و بلوچستان
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است
  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است
  • انجام عملیات «وعده صادق» مایه مباهات است