Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@10:16:32 GMT

سرمایه‌گذاری ۵۲ میلیارد تومانی در شرکت برق همدان

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۹۶۰۷

سرمایه‌گذاری ۵۲ میلیارد تومانی در شرکت برق همدان

امروز در تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت نیروی برق همدان از سرمایه‌گذاری ۵۲ میلیارد تومانی در این شرکت خبر داده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز مراسم تودیع محمد مهدی شهیدی و معارفه شیرزاد جمشیدی از مدیرعاملی شرکت نیروی برق استان همدان با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل سابق شرکت نیروی برق استان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه نیروی برق استان اظهار کرد: تا پایان دی ماه امسال ۷۵۰ مشترک برق داشتیم که از طریق ۱۸ هزار کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت و فشار ضعیف، بالغ بر ۱۶ هزار ترانسفورماتور توزیع تامین برق می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مهدی شهیدی بیان کرد: تلفات انرژی در استان ۱۰.۷۵ درصد است که با برنامه‌ریزی انجام شده امیدواریم تا پایان امسال به رقم ۱۰ درصد برسد و البته این امکان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه امسال کمتر از یک درصد افزایش پیک را داشتیم گفت: سال گذشته این میزان ۶۷۷ مگاوات بود که امسال به ۶۹۶ مگاوات رسید که به همکاری تمام بخش‌های صنعت، تولید و انتقال برمی‌گردد و با توجه به مشارکت جدی که داشتیم ؛این باعث شده سال ۹۸ را بدون خاموشی در کشور پشت سر بگذرانیم.

مدیرعامل سابق شرکت نیروی برق استان با بیان اینکه امیدواریم بخش فشار ضعیف برق پایان امسال جمع‌آوری شود افزود: پیاده سازی طرح جامع GIS صنعت برق استان در این راستا آماده است.

وی  با اشاره به اینکه ۳۶۶ نفر نیروی انسانی در صنعت برق استان فعالیت دارند خاطرنشان کرد: با کسب مجوزها و با توجه به اینکه ۲۴ نفر نیز امسال بازنشست خواهند شد، افرادی جذب شرکت می‌شوند.

شهیدی به آموزش مهارت لازم در حوزه شرکت برق اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۲۵ هزار نفرساعت و امسال ۳۶ هزار نفرساعت آموزش نیروی انسانی را داشتیم که تحولی در این زمینه رخ داده است.

وی  از ۹۸.۵ درصد وصول مطالبات طی سال گذشته خبر داد و افزود: با حذف قبوض کمی دچار چالش شدیم و امسال به ۹۳ درصد رسیده و نسبت به سال گذشته افت داشته است.

مدیرعامل سابق شرکت نیروی برق استان، مصرف برق در بخش خانگی را ۶.۷ درصد عنوان کرد و گفت: عمده مصرف در بخش کشاورزی است و در صنعت  این میزان به ۱۲ درصد می‌رسد.

وی با اشاره به ایجاد ظرفیت ۱۰۰ مگاوات برق در بخش کشاورزی افزود: خوشبختانه تلفات انرژی سیر نزولی داشته که پروژه‌ای مهمی در این راستا در شهرستان ملایر اجرا شد.

شهیدی بیان کرد: ۳.۵ میلیارد تومان از وجوه اداره شده و ۱.۵ میلیارد تومان هم از اعتبار داخلی در آن هزینه شد که امیدواریم با اقدامات انجام شده میزان تلفات شهرستان ملایر به نرم استانی برسد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۶ خط بحرانی در حوزه برق داشتیم که امسال به ۱۱ مورد رسیده است گفت: از سال ۹۲ اقدامات خوبی در بخش برق روستایی انجام شده و به ارزش ۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیرعامل سابق شرکت نیروی برق استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه اقدامات خوبی در اجرای پروژه‌های در همدان صورت گرفته است گفت: امسال ۵۲ میلیارد تومان از بخش داخلی سرمایه‌گذاری انجام شده که امیدواریم تا پایان سال به ۸۰ میلیارد تومان برسد.

معاون عمرانی استاندار همدان نیز ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل سابق شرکت برق اظهار کرد: وزارت نیرو در حوزه نیروی انسانی بسیار پیشرفته عمل کرده که این آموزش، افزایش راندمان کاری، کم کردن تلفات انرژی و افزایش بهره‌وری را به دنبال دارد.

محمودرضا عراقی با بیان اینکه نظام شایسته سالاری در وزارت نیرو حاکم است گفت: ما انقلاب کرده‌ایم تا نظامی بر پایه مردمسالاری دینی ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش‌رو داریم که از مردم می‌خواهیم پای صندوق‌های رای باشند تا پاسخی محکم به دشمن باشد افزود: مردم با شرکت در انتخابات در سرنوشت و آینده خود موثر خواهند خواهند بود که امیدوارم با انتخاب فردی اصلح بهتری‌ها را برای کشور رقم بزنیم.

معاون عمرانی استاندار همدان با اشاره به اینکه صنعت برق و آب استان همدان اقدامات خوبی انجام داده است گفت: همواره در شاخص‌هایی همدان در وزارت نیرو جزو بهترین‌ها بوده و تعامل بسیار خوبی بین نیروها در حوزه برق استان وجود دارد.

شیرزاد جمشیدی؛ مدیرعامل شرکت نیروی برق استان همدان نیز ضمن قدردانی از زحمات مدیر عامل سابق و اعتمادی که مسوولان کشور به وی کرده‌اند اظهار کرد:‌ قول می‌دهم با همت و تلاش شبانه‌روزی برنامه‌ها را جلو ببریم.

انتهای پیام/89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان میلیارد تومان سرمایه گذاری استان همدان سال گذشته انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان ۸۵ نفره از استان همدان به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ حمیدرضا واحدنژاد افزود: سهمیه استان همدان برای اعزام زائران خانه خدا برای به جا آوردن عمل مستحبی عمره مفرده یک کاروان است که شامل ۸۵ زائر هستند.

او تأکید کرد: این کاروان ۹ اردیبهشت‌ ماه‌ امسال به سرزمین وحی اعزام می‌شود و تا قبل از اعزامی‌های حج تمتع باید به کشور بازگردند.

مدیر حج و زیارت استان همدان تصریح کرد: متقاضیان عمره مفرده پس از پایان یافتن ایام حج پس از اعلام تاریخ‌های جدید نیز اعزام می‌شوند.

واحدنژاد گفت: تمام پروازهای حج عمره امسال از فرودگاه تهران انجام می‌شود و مدت این سفر ۱۰ روز و هزینه آن بین ۴۰ تا ۴۴ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • اعزام ۸۵ نفر از استان همدان به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان ۸۵ نفره از استان همدان به سرزمین وحی
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • اصلاح و رفع ۳۱ نقطه حادثه خیز در استان همدان