Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرافتخارترین تنیسور دنیا به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در رقابت‌های اوپن فرانسه شرکت کند و به این ترتیب دومین گرنداسلم فصل را از دست داد. ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس، راجر فدرر برای مداوای مصدومیت زانوی پای راست خود تحت عمل جراحی قرار گرفته است و به این ترتیب شانس حضور در رقابت‌های اوپن فرانسه، دومین گرنداسلم فصل تور ATP را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدرر که ماه گذشته در رقابت‌های اوپن استرالیا به نواک جوکوویچ باخت و از رسیدن به فینال باز ماند، با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که روز گذشته (چهارشنبه) تحت عمل جراحی قرار گرفته است و به این ترتیب تا ماه ژوئن که رقابت‌های اوپن فرانسه برگزار می‌شود، آماده بازگشت به میادین نخواهد بود. او زمان بازگشتش را آغاز فصل مسابقات تنیس روی زمین‌های چمن (اواسط ماه ژوئن) اعلام کرد.

عمل جراحی فدرر او را برای سه ماه خانه‌نشین خواهد کرد و به این ترتیب او علاوه بر اوپن فرانسه، شانس بازی در تورنمنت‌های دیگری مانند مسترز ایندین‌ولز و میامی را از دست خواهد داد.

تنیس آزاد استرالیا| جوکوویچ با شکست فدرر راهی فینال شد

فدرر در پیام خود اعلام کرد که از مدتی پیش از درد زانوی پای راست رنج می‌برد و با اینکه امیدوار بود بتواند با وجود این مشکل به میادین برگردد، در نهایت پس از مشورت با مربیان خود تصمیم به انجام عمل جراحی گرفته است.

غیبت فدرر در دومین گرنداسلم فصل در حالی است که رافائل نادال اسپانیایی با دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها می‌تواند از حیث تعداد قهرمانی در گرنداسلم‌ها به ستاره سوئیسی برسد و بیستمین قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها را کسب کند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S1410,3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تنیس راجر فدرر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس راجر فدرر تنیس راجر فدرر رقابت های اوپن اوپن فرانسه عمل جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در رقابت‌های تنیس گرمسار، درسا خطیبی، نیما سربازی و محمد رضا معینیان و در مسابقات تنیس شاهرود شیدانه شهدوست فر و محمد دستورانی قهرمان شدند.

این مسابقات در باشگاه‌های تنیس بهمنی و شهاب گرمسار و بارانا شاهرود برگزار شد

دیگر خبرها

  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران