Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جدول زمانبندی ثبت نام در کاروان‌های حج تمتع برای سال ۹۹ از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شد.

در اطلاعیه این سازمان آمده است: به لطف خداوند متعال بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده سازمان حج و زیارت ثبت‌نام متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۳۹۹ در کاروانهای اعزامی به شرح زیر اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آندسته از دارندگان قبوض ودیعه گذاری تا تاریخ ۳۱ فروردین ۸۶ که قبلاً نسبت به تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری از سامانه http//rcserve.haj.ir اقدام کرده اند و در اولویت اصلی قرار دارند از آغاز زمان ثبت نام در تاریخ نهم اسفندماه ۹۸ رأس ساعت ۱۰ صبح می‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

لازم به ذکر است که واجدین شرایط باید برای انتخاب کاروان، رزرو و ثبت نام اولیه به سامانه http//reserve.haj.i مراجعه و پس از آن (حداکثر تا ۷۲ ساعت) به همراه مدارک لازم به مدیران کاروان مربوطه مراجعه کنند.

در صورت عدم مراجعه به موقع رزرو ایشان باطل و ظرفیت خالی کاروان طبق برنامه زمانبندی در اختیار دارندگان سایر اولویت‌ها قرار خواهد گرفت.

همچنین دارندگان قبض ودیعه گذاری تا تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه ۸۶ که قبلاً در سامانه http//rcserve.harcserve.haj.ir با تکمیل و به روزرسانی اطلاعات خود کد رهگیری دریافت کرده اند و در اولویت ذخیره قرار دارند هم از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۱ اسفندماه جاری برای ثبت نام اقدام کنند.

در این اطلاعیه در مورد تاریخ اعلام و درج مشخصات کاروان‌ها در استان‌ها نیز ذکر شده که اسامی، نشانی و تلفن دفاتر ثبت نام، مدیران و مشخصات کاروانهای حج تمتع در سطح استان هفتم و هشتم اسفندماه جاری اعلام می‌شود.

اطلاعیه مذکور در مورد نحوه مراجعه و ثبت‌نام متقاضیان نیز اعلام کرده که انتخاب کاروان و ثبت‌نام اولیه در کاروانهای حج تمتع سال ۱۳۹۹ از متقاضیان با مراجعه به نشانی اینترنتی http://reserve.haj.ir صورت می‌پذیرد.

هزینه قطعی سفر هر کاروان بر مبنای مخارج ارزی و ریالی برای هر زائر محاسبه و مبلغ نهایی آن برای هر کاروان درج و در دو مرحله، بخش اول ۲۵۰ میلیون ریال (با احتساب اصل مبلغ ودیعه‌گذاری و سود متعلقه) و بخش دوم مبلغ باقیمانده هزینه سفر (که زمان دریافت آن از طریق مدیر کاروان به زائر اعلام می‌شود) اخذ خواهد شد.

کد خبر 4857938

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت پروازهای حجاج حج تمتع انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران گرگان مجلس شورای اسلامی بیرجند حج تمتع ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی

 روحی ملکی با اشاره به برگزاری عمره مفرده زائران ایرانی پس از ۹ سال وقفه گفت: دو کاروان با ظرفیت‌های ۸۵ نفر از استان آذربایجان شرقی و یک کاروان ۸۵ نفره از استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل امروز ساعت ۱۶ به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی افزود: اعزام این کاروان آغازی بر عمره مفرده بعد از ۹ سال است که بعد از حج تمتع با کاروان‌های بیشتری اعزام خواهند شد.

وی در ادامه از آغاز اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: زائران استان آذربایجان شرقی با ۲۸ کاروان ۴۰۹۵ نفره که از این تعداد ۱۲۳نفر از شهرستان ارومیه هستند به حج تمتع اعزام می‌شوند.

روحی ملکی خاطرنشان کرد: پرواز حج تمتع از ۲۴ تا ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد که برگشت زائران از یکم تیرماه آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی
  • اعزام اولین کاروان حج عمره لرستان به سرزمین وحی
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت