Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال رویه جالبی را در قبال بازیکنان مصدوم تیمش در نظر گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال تهران در بازی‌های اخیر بسیاری از بازیکنانش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و آبی پوشان پایتخت در بازی برابر الاهلی عربستان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با غیبت برخی از بازیکنان مصدوم تیمشان که شمار آن‌ها نزدیک به یک تیم فوتبال است، پا به میدان گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیبت مهره‌های تأثیرگذاری مانند میلیچ، دیاباته، مهدی قائدی، علی کریمی و سیاوش یزدانی دست فرهاد مجیدی را برای چیدن ترکیب در چند بازی اخیر را خالی کرده بود، با این وجود سرمربی جوان استقلال که به ناچار مجبور به استفاده از بازیکنان جوان و بازیکنانی که کمتر فرصت بازی پیدا کردند شد، عجله‌ای برای استفاده از بازیکنان مصدوم تیمش نشان نداد تا مصدومیت آن‌ها به طور کامل برطرف شود.

حتی گفته می‌شود مجیدی بازیکنانی که دوران مصدومیتشان را سپری کردند هم به تمرینات گروهی اضافه نمی‌کند و پس از چند روز تمرینات اختصاصی و کار زیرنظر مربی بدنساز برای رسیدن به شرایط آرمانی، به بازیکنانی که به تازگی از بند مصدومیت رها شدند، اجازه تمرین همراه با سایر بازیکنان را می‌دهد.

نمونه این روند کاری مجیدی را می‌توان در بازی حساس برابر الاهلی دید، جایی که مجیدی چند بازیکن تیمش را در فاصله چند ساعت تا پایان بازی از دست داد و ترجیح داد به جای رساندن بازیکنانش به بازی با الاهلی، آن‌ها را در اختیار کادرپزشکی تیم قرار دهد تا در سلامت جسمی بازیکنان تیمش ریسک نکند و مصدومیتشان تشدید نشود.

حدود یک ماه پیش اوله گنار سولسشیر سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد به دلیل بازی دادن به مارکوس راشفورد که مصدومیت جزئی اش به دوری چند ماهه از مستطیل سبز منجر شد، هدف انتقادات زیادی قرار گرفت، اما مجیدی برخلاف سرمربی شیاطین سرخ، رویه متفاوتی در پیش گرفته و نشان داده هیچ چیز حتی دیدار‌های حساسی مانند دربی و بازی با الاهلی هم نمی‌تواند سرمربی استقلال را مجاب به استفاده از بازیکنان مصدوم کند، زیرا در غیر این صورت ریسک تشدید مصدومیت بازیکنان و طولانی‌تر شدن دوران خانه نشینی بازیکنان بیشتر خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اوله گونار سولسشر فرهاد مجیدی منچستریونایتد بازیکنان مصدوم تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به یک سوال محمد حسین میثاقی که در ظاهر سوالی معمولی بود جواب داد و اسم چند بازیکن محبوب خود را در رسانه ملی اعلام کرد. شاید ویرا خیلی دقت نکرد سه بازیکنی که اسم برد در سپاهان بازی می‌کنند که حریف بعدی پرسپولیس در لیگ برتر است و هر سه سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارند.

در فرهنگ فوتبال ایرانی اگر بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر بداند که مثلاً رامین رضاییان مورد علاقه سرمربی تیمش است ناراحت می‌شود و این مسئله می‌تواند روی فوتبال او هم تاثیر بگذارد حالا بماند که دانیال اسماعیلی فر به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند. حرف‌های اوسمار ویرا در تلویزیون نشان می‌دهد که او هنوز بر خلاف تصور خیلی‌ها چندان با فضای فوتبال ایران آشنا نیست و نمی‌داند که گاهی اوقات نباید پاسخ بعضی از سوالات را بدهد. 

اگر خودتان را جای نفراتی مثل اسماعیلی فر و آل کثیر بگذارید شاید به آن‌ها حق بدهید که در ادامه مسابقات با استرس بیشتری فوتبال بازی کنند. ویرا قاعدتاً باید روحیه بازیکنان تیم خودش را بالا می‌برد، اما این کار را با بازیکنان سپاهان کرد که چهارشنبه آینده باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و یکی از دیدار‌های فینال گونه لیگ برتر را برگزار کنند. سرمربی برزیلی پرسپولیس البته از نظر فنی تحول مثبتی در این تیم ایجاد کرده به طوری که حتی طرفداران متعصب یحیی گل محمدی هم نمی‌توانند منکر این قضیه شوند، اما شاید بهتر بود که او پاسخ سوال خاص محمد حسین میثاقی را نمی‌داد و ناخواسته روحیه رقبا را تقویت نمی‌کرد. 

پرسپولیس در بازی رفت و در اصفهان با تک گل رضا اسدی یکی از بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا مغلوب سپاهان شد و حالا باید انتقام آن شکست را در تهران بگیرد. همان طور که بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی هم برای پرسپولیسی‌ها حکم یک بازی انتقامی را دارد و آن‌ها چند هفته قبل در همین اراک با یک گل مغلوب شاگردان مجتبی حسینی شدند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • باید با قلبمان بازی کنیم