Web Analytics Made Easy - Statcounter

مفتی یمن امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد، موضع ثابت و اولیه عربستان این است که هیچ مانعی در اعطای فلسطین به یهودیان نمی‌بیند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، شمس الدین شرف الدین، مفتی یمن امروز در سخنرانی‌ای در کنفرانس گسترده علمای یمن در صنعا تحت عنوان "مخالفت با معامله ترامپ و حرام بودن عادی سازی با دشمن صهیونیستی" اعلام کرد، انقلاب واقعی تنها خروج از لوای آمریکا، اسرائیل، عربستان و امارات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مفتی یمن اظهار کرد: عربستان کلوپ‌ها را باز، شرب خمر را حلال، اموال ملت را صرف آشوب‌ها کرده، در حالی که بیت الله الحرام را به مسلمانان حرام می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امت اسلامی امروز خواهان این است که موضعی صریح درباره سرسپردگی در قبال اسرائیل وجود داشته باشد و به نظر من بحران اطمینان به خداوند وجود دارد از این رو بسیاری تصور می‌کنند که حل مشکلات در مخالفت دین است.

مفتی یمن تاکید کرد، امت اسلام حول محوری رهبری آزاد، شجاعت حلقه می‌زند نه رهبران وابسته به آمریکا.

همچنین در بیانیه این کنفرانس دعوت به وحدت کلمه و اتحاد شده است.

طبق این بیانیه، صلح با کشورهای غیرمتجاوز ممکن است.

در این بیانیه آمده است: از همه می‌خواهیم کمپین تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی را راه اندازی کنند و مقابل معامله ترامپ بایستند و بر حمایت از ملت فلسطین و جنبش‌های مقاومت تاکید کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح معامله قرن یمن مفتی یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جنبش حماس به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین

 جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای جانبداری آمریکا از رژیم غاصب اسرائیل و استفاده از حق وتو علیه پیش نویس قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را با وجود موافقت ۱۲ کشور عضو شورای امنیت به شدت محکوم کرد.

در بیانیه جنبش حماس آمده است که بار دیگر آمریکا در برابر اراده بین‌المللی ایستاد و یک بار دیگر بر موضع خود علیه ملت فلسطین و حق آنان برای تعیین سرنوشت و تاسیس کشور مستقل فلسطین تاکید کرد و از رژیم اشغالگر صهیونیستی برای مصادره حقوق ملت فلسطین حمایت کرد.

 جنبش فتح نیز به نوبه خود اقدام آمریکا در استفاده از حق وتو علیه قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه جنبش فتح آمده است که آمریکا همیشه با حمایت همه جانبه از اشغالگری استعماری که تجاوزات وحشیانه آن علیه مردم غزه و کرانه باختری ادامه دارد در برابر حقوق ملت فلسطین و اراده آن‌ها برای دستیابی به آزادی و استقلال ایستادگی کرده است به طوری که مواضع آمریکا حمایت از نسل کشی اشغالگران است که هم اکنون ملت فلسطین با آن مواجه شده است.

ایالات متحده در جریان نشست شورای امنیت سازمان ملل، از تصویب قطعنامه‌ای که در آن پذیرش فلسطین به عنوان عضو کامل این سازمان توصیه شده بود، جلوگیری کرد. ۱۲ عضو شورای امنیت از جمله روسیه و چین به تصویب این سند رای مثبت دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • حماس: سخنان بلینکن تحریف واقعیت ها است
  • حماس آحاد ملت فلسطین را به دفاع از مسجدالاقصی فرا خواند
  • واکنش جنبش حماس به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین
  • واکنش عربستان به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین
  • وزیر دفاع پاکستان: اسرائیل به ایران حمله کند آسیب می بیند (فیلم)
  • اشغالگری در روز روشن
  • روایتی از دشمنی محمدبن عبدالوهاب با پیامبر(ص) / چرا بن‌باز بزرگترین مفتی سلفی‌ها، هیچگاه به مدینه نرفت؟
  • محدودیت‌ها و حرایم بهداشتی مانعی برای مشارکت مردم در صنعت دام‌داری و توسعه بخش کشاورزی
  • ‍بیانیه حزب کارگزاران سازندگی ایران: با «دفاع» جلوی «جنگ» را بگیریم
  • ۲ عملیات جدید حزب‌الله/ حمله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل