Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا روح بخش مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به کارکرد‌های دستگاه احراز هویت برخط، گفت: براساس برنامه‌ریزی و تمهیدات اتخاذ شده از سه مسیر ارتباطی مستقل، امکان برقراری ارتباط بین دستگاه‌های احراز هویت برخط مستقر در کلیه شعب اخذ رای استان با وزارت کشور برقرار شده و به هیچ عنوان از ارتباطات اینترنتی استفاده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: دستگاه‌های احراز هویت این امکان را دارند که بصورت برخط "آنلاین" و آفلاین امکان استعلام از رای دهندگان را فراهم سازند.
مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: دستگاه احزار هویت برخط علاوه بر کنترل‌های سنتی گذشته بصورت الکترونیکی و مکانیزه از اینکه فردی بخواهد چند بار رای دهد و یا شناسنامه نامعتبر و فوتی ارائه کند، جلوگیری می‌کند و امکان اخذ رای از افرادی که به سن قانونی نرسیده‌اند را نیز سلب می‌کند.
روح بخش در خصوص قابلیت دستگاه‌های احراز هویت برخط، افزود: این دستگاه به صفحه ال سی دی، صفحه کلید، اسکنر، پرینتر، باتری داخلی، مودم، آنتن، قابلیت دریافت کارت‌های هوشمند و پورت‌های ارتباطی گوناگون تجهیز شده و از طرفی هم مجوز‌های امنیتی لازم را دارد.   انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوی احراز هویت ستاد انتخابات خراسان رضوی انتخابات مجلس98 دستگاه های احراز هویت احراز هویت برخط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ساندرو در بازار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت انواع ساندرو در بازار امروز مشخص شد. 

به گزارش اقتصاد آنلاین، رنو ساندرو اتوماتیک مدل ۱۳۹۷ با کارکرد ۴۰ هزار کیلومتر یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

همچنین ساندرو مدل ۱۳۹۶ با کارکرد ۹۸ هزار کیلومتر، ۹۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع ساندرو در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • هشدار وزارت راه : مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • هشدار وزارت راه: مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چه خبر از آیین نامه فروش اینترنتی دارو؟
  • آسوشییتدپرس: ایران و اسرائیل از آستانه یک جنگ تمام عیار بازگشتند