Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سخنگوی اورژانسن تهران با اشاره به اینکه وقتی ماموران اوراژانس لباس مخصوص به تن دارند به این معنا نیست که حتما در حال انتقال یک بیمار مبتلا به کرونا هستند گفت:  اورژانس در آماده باش کامل به سر می‌برد، درباره تصاویر ماموران اورژانس با لباس‌های مخصوص توضیحاتی ارایه کرد و گفت: دلیلی ندارد هرکس را در سطح شهر با لباس مخصوص دیدیم فورا این فرضیه در ذهن ما شکل بگیرید که در حال انتقال فرد مبتلا به کرونا ویروس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا افزود:، در خصوص تصاویر و فیلم‌های پخش شده در فضای مجازی مبنی بر انتقال بیمار توسط ماموران اورژانس گفت: بیشتر افراد مشکوک به کروناویروس مبتلا به آنفلوآنزا بودند، از این رو دلیلی ندارد هرکس را در سطح شهر با لباس مخصوص دیدیم فورا این فرضیه در ذهن ما شکل بگیرید که در حال انتقال فرد مبتلا به کرونا ویروس هستند. از طرفی بسیاری از مبتلایان به کروناویروس در کشور چین درمان شده و این بیماری الزاما به معنای مرگ فرد نیست.

کرونا در تهران | مترو شوش بعد از یک مورد مشکوک پاکسازی شد | اتوبوس‌ها هر شب شستشو می‌شوند جلسه اضطراری شهرداری تهران درباره شیوع کورونا | درخواست وزارت بهداشت از شهرداری تهران برای اطلاع‌رسانی تایید ابتلای ۲ بیمار جدید ویروس کورونا در قم و انتقال ۵ فرد مشکوک به تهران

خالدی همچنین درباره فیلم منتشره در فضای مجازی از مقابل بیمارستان فرمانیه تهران نیز گفت: بیمارستان فرمانیه جزو بیمارستان‌های مشخص شده برای انتقال افراد مشکوک به کرونا نیست.

خالدی با بیان اینکه در نقاط مختلف شهر تهران حدود ۱۰ بیمارستان مشخص شده تا بیماران مشکوک احتمالی به این بیمارستان‌ها منتقل شوند، تاکید کرد: کرونا یک بیماری ویروسی است که رعایت بهداشت فردی و فاصله یک متری با شخص مشکوک، می‌تواند این اطمینان را در فرد ایجاد کند که ابتلا به بیماری دور از ذهن است بویژه برای افرادی که سفر به کشورهای مشکوک به کرونا نداشتند.

 سخنگوی اورژانس کشور آبریزش بینی، عطسه، سرفه، تب بالا و... از جمله نشانه‌های این بیماری خواند و افزود: رعایت نکات بهداشت فردی مقوله‌ای حائز اهمیت است که می‌تواند جلوی زنجیره گسترش بیماری را بگیرد.  

وی در ادامه به آماده باش اورژانس اشاره کرد و گفت: از ۱۵ روز گذشته دستورالعملی به ما ابلاغ شده است و اورژانس نیز مانند معاونت بهداشت و درمان وزارت بهداشت در حالت آمادگی کامل است.

کد خبر 485512 برچسب‌ها كرونا در ايران اورژانس تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران اورژانس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه 
پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

دیگر خبرها

  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان