Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@06:37:08 GMT

کشف ۳تن مواد محترقه غیرمجاز در تهران

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۰۰۲۷

کشف ۳تن مواد محترقه غیرمجاز در تهران

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ علی علیشاهی با اشاره به اجرای طرح یک هفته‌ای برخورد قاطع با فروشندگان و تولید کنندگان مواد محترقه، گفت: با دریافت چند خبر مبنی بر دپو، تولید و توزیع مواد محترقه، بررسی موضوع در دستور کار تیم‌های عملیات و تجسس معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با تکمیل اقدامات اطلاعاتی در اجرای این طرح، گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، مالک کارگاهی واقع در شهرستان ری مواد محترقه دست ساز تولید می‌کند.

این مقام انتظامی افزود: با تکمیل تحقیقات پلیسی و شناسایی محل کارگاه، با دستور قضائی تیم عملیاتی این معاونت برای دستگیری متهم به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند ضمن دستگیری مالک کارگاه ۴۶۹ هزار قلم انواع مواد محترقه غیرمجاز، مقادیر زیادی لوازم بسته بندی شامل کارتن، نوار چسب، تسمه و ۴ دستگاه بزرگ تولید و بسته بندی و یک دستگاه خودرو مورد استفاده در حمل و انتقال مواد محترقه کشف کنند.

سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در خصوص عملیات دوم این طرح توضیح داد: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که مالک دو انباری در محدوده خیابان شهید مصطفی خمینی مقادیر فراوانی مواد مخدر جمع آوری کرده است که با شناسایی محل انبارها و هماهنگی قضائی هر دو محل بازید و حدود یک میلیون و ۴۶۷ هزار قلم مواد محترقه قاچاق و غیر مجاز کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات مالک انباری‌ها نیز شناسایی و دستگیر شد، در خصوص عملیات سوم عنوان کرد: با شناسایی انباری واقع در بازار تهران در محدوده خیابان مولوی ماموران اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند با هماهنگی‌های قضائی از محل انبار بازدید و ۲۷۵ هزار قلم انواع مواد محترقه کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در مجموع ۳ تن مواد محترقه کشف شد، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی مواد محترقه کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و در این راستا ۳ متهم دستگیر شدند و هر ۳ پس از تشکیل پرونده در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پایان با اشاره به نزدیکی پایان سال و فعالیت‌های غیرقانونی سودجویان برای توزیع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک، از شهروندان خواست: هرگونه فعالیت مشکوک در این زمینه را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مواد محترقه پلیس مواد محترقه غیرمجاز مواد محترقه کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز مشهد، موضوع در دستور قرار گرفت.     سرهنگ محمد چراغ افزود: مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو اقدام به فروش دارو و قرص های غیرمجاز می کرد که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی ۶ هزار عدد انواع قرص و ۲۱ هزار و ۵۰۰ سی سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.   وی اضافه کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی مهر و موم شد و فرد متخلف روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد