Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-16@23:45:34 GMT

تمهیدات مترو برای مقابله با ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۰۰۳۴

تمهیدات مترو برای مقابله با ویروس کرونا

تین نیوز

نوبخت اقدامات مترو تهران برای مقابله با ویروس کرونا را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه درباره تمهیدات مترو برای ضدعفونی کردن ایستگاه‌ها و قطار‌ها اظهار کرد: مترو تهران فرآیند مقابله با ویروس کرونا را در دستور کار خود قرار داده و اقدامات پیشگیرانه به جهت گندزدایی و ضدعفونی کردن محیط در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه مترو گفت: در راستای ضدعفونی کردن مترو، تعامل‌هایی با شهرداری صورت گرفته است.

او ادامه داد: تمام تلاش خود را برای مقابله با این ویروس انجام می‌دهیم.

نوبخت گفت: در راستای افزایش توان مقابله با این بیماری، نشستی با وزارت بهداشت تا فردا صبح برگزار خواهد شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با اشاره به برخی اخبار مبنی بر تعطیل شدن ایستگاه مترو شوش به علت پاکسازی ناشی از مشکوک شدن به ویروس کرونا افزود: این ایستگاه اکنون در دست بهره برداری است. همچنین یک مورد مشکوک در این ایستگاه مشاهده شد، که بلافاصله با مراجعه اورژانس مسافر به بیمارستان منتقل شد و نظافت ایستگاه نیز انجام شد، البته درباره مشکوک بودن به قطعیت نمی‌توان در این مورد اظهار نظر کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بهره برداری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۶۱ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل صنعت، معدن وتجارت آذربایجان‌غربی گفت: با ورود واحدهای صنعتی جدید به چرخه تولید زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۰ هزار و ۸۵۱ نفر در استان که ۲.۶ برابر مدت زمان مشابه سال قبل از آن بود، ایجاد اشتغال در سال گذشته ۱۶۱ درصد رشد داشته است.

 عبدالحمید سرتیپی افزود: پارسال در حوزه صنعتی استان ۱۹۴ فقره پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی جدید با رشد ۵ درصدی نسبت به سال قبل از آن صادر شد که برای بهره برداری از این واحدهای صنعتی ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری با افزایش ۱۱۰ درصدی در مقایسه با سال ۱۴۰۱ انجام شده است.

سرتیپی اظهار کرد: در سال گذشته یکهزار و ۱۸۷ فقره جواز تأسیس با رشد ۱۵ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ برای احداث واحدهای صنعتی تولیدی جدید در استان صادر شده است که پیش بینی می شود برای تکمیل و راه اندازی این واحدها بیش از ۴۳۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شود که پیش بینی می شود با بهره برداری از این واحدها زمینه اشتغال مستقیم برای حدود ۲۹ هزار نفر با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل از آن فراهم شود.

وی گفت: درحال حاضر دو هزار و ۲۸ واحدصنعتی تولیدی در آذربایجان‌غربی فعالیت دارند که برای فعال‌سازی این واحدها در استان ۱۵۴ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده و با بهره برداری از این واحدها زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از ۶۱ هزار نفر فراهم شده است.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان تأکید کرد: درحال حاضر برای اجرای طرحهای صنعتی تولیدی در استان دو هزار و ۴۶۰ فقره جواز تأسیس با پیش بینی سرمایه گذاری یک میلیون و ۴۰ هزار میلیارد ریال صادر شده است که با بهره‌برداری از این طرحهای صنعتی پیش بینی می شود برای ۶۷ هزار و ۲۸۵ نفر زمینه اشتغال مستقیم ایجاد شود.

سرتیپی افزود: تحرک‌های مثبت رخ داده در سال گذشته برای احداث واحدهای جدید صنعتی در آذربایجان‌غربی بیانگر افزایش تمایل به سرمایه گذاری صاحبان سرمایه در این استان است که رشد بالای سرمایه‌گذاری در جوازهای تأسیس صنعتی به عنوان نقطه شروع سرمایه ‌گذاری نسبت به دوره مشابه سال قبل از آن مؤید این ادعاست.

سرتیپی اضافه کرد: در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت، کلیه فرآیندهای صدور مجوزهای صنعتی از طریق سامانه بهین یاب و درگاه یکپارچه خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می‌گیرد و بر این اساس با حذف فرآیندهای زاید اداری، در کمترین زمان ممکن مجوزهای مربوطه صادر و در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • سگ های راهنما در متروی کشور همسایه و حسرت ما در مترو تهران
  • رشد ۱۶۱ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان‌غربی
  • تمهیدات لازم مقابله با سیل در جنوب کرمان اندیشیده شده است
  • ۱۰۳ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و به بهره برداری رسید
  • راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی کاشان در چه مراحلی است؟
  • بهره‌برداری از مرحله یک خط ۳ مترو مشهد؛ شاید تا مرداد
  • رفع نشتی در ۵ مرکز بهره‌برداری خطوط انتقال گاز
  • آمادگی آب منطقه‌ای هرمزگان بدنبال هشدار قرمز هواشناسی
  • فاز یک خط ۳ مترو مشهد تا مردادماه بهره‌برداری شود
  • ◄ ۵ ایستگاه باقی مانده در خطوط ۶ و ۷ تکمیل می شود