Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حاشیه مراسم گرامی‌داشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای مناطق عملیاتی نیروی زمینی سپاه و نخستین سالگرد شهدای حادثه انتحاری تروریستی جاده خاش زاهدان که در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که انتخابات پایه و اساس جمهوریت و مردمی بودن نظام و کشوری است که نزدیک به 250 هزار شهید دارد، اظهار داشت: هرکسی که کشور خود، اسلام و نظام را دوست دارد، باید در انتخابات شرکت کند و قدر این آزادی را بداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر می‌خواهیم از شهدا، خصوصاً سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی تجلیل و تشکر کنیم، باید در انتخابات شرکت کنیم؛ چرا که استحکام و اقتدار کشور در انتخابات است.

سردار تنگسیری بیان داشت: امروز افتخار می‌کنیم که کشور ما یکی از نادرترین کشورهایی است که در دنیا، این همه انتخابات در آن برگزار شده و می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «امنیت» را یکی از مولفه‌های اقتدار کشور دانست و تصریح کرد: امروز اگر به‌راحتی در کشور زندگی می‌کنیم و فرزندان ما به مدرسه می‌روند، به‌خاطر این است که شهدا جان خود را فدا کرده و این امنیت را به ما هدیه دادند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی مراسمی در حسینیه ثار الله کوهدشت برگزار شد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا بویژه شهید سردار حجازی گفت: سردار حجازی مجاهدی با ایمان و راستین بود که برای خدمت به اسلام و انقلاب سر از پای نمی‌شناخت وهمواره در راه اعتلای اسلام و انقلاب کوشید. 
فرمانده سپاه لرستان، شهادت را هنر مردان خدا دانست و گفت: شهادت بالاترین درجه الهی است که سردار حجازی به فیض آن رسید.
 سردار نعمت اله باقری در ادامه به اقدام دفاعی و تلافی جویانه سپاه ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و افزود: در عملیات وعده صادق هیمنه رژیم اشغالگرقدس درهم شکسته شد و آثار این حمله تاسالیان سال در تاریخ محور مقاومت و جهان ثبت خواهد شد. 
حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت هم در سخنانی با اشاره به عملیات غرورآفرین، دقیق و حساب شده وعده صادق گفت: این عملیات نشان دهنده صلابت وقدرت نظامی روز افزون کشورمان است که باعث شد جهان مبهوت ومتخیر این سطح از امادکی و قدرت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی شود. 
سردار حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ۲۹ فروردین سال ۱۴۰۰ بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.
وی بیش از ۴۰ سال از عمر خود را وقف دفاع از انقلاب اسلامی و نیرو‌های مقاومت کرد و یکی از فرماندهان نام‌آشنا در جبهه مقاومت بود.
این سردار سربلند به مدت ۱۰ سال فرمانده و سکاندار سازمان بسیج بود و بیش از ۲ هزار گردان را ساماندهی کرد و پایگاه محوری را اساس کار قرار داد.
سردار شهید سپس به لبنان رفت و در کنار حزب‌الله لبنان اقدامات مؤثر و الهام بخشی داشت و در این مدت از دوستان صمیمی سید حسن نصرالله و از افراد مؤثر در تقویت حزب‌الله بود.
تفکر بسیجی یکی از مشخصات بارز این شهید بزرگوار بود که در همه سال‌های خدمت و در مسئولیت‌های مختلف به‌ویژه در جبهه مقاومت، آن را حفظ و اشاعه داد.

دیگر خبرها

  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد