Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر در آیین تجلیل از عوامل اجرایی مسابقات جام پرچم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: امروز اسم سردار عزیزمان ورد زبان کودکان شده و عظمت سردار در بین ۳هزار و ۴۰۰کودک ماندگار شده است.

شهردار تبریز با اشاره به شرکت ۳هزار و ۴۰۰ نفر در مسابقات جام پرچم افزود: خروجی مسابقات ورزشی جام پرچم تربیت شهروند سالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: با برگزاری چنین مسابقاتی شهروند سالم، فکر سالم و اقدام سالم تربیت می شود و ما معتقدیم انسان ورزشکار خواسته یا ناخواسته از برخی ناهنجاری‌های اجتماعی دوری می‌گزیند.

ایرج شهین باهر بهترین سلاح مبارزه با مشکلات اجتماعی را ورزش عنوان کرد و افزود: فرد ورزشکار مجبور است که اخلاق ورزشی و مرام پهلوانی را یاد بگیرد و این باعث می شود کسانی که در بین آقایان و بانوان ورزشکار هستند، از بسیاری از مسائل و مشکلات اجتماعی دوری کنند.

او در ادامه خاطرنشان کرد: امروز ما برای کمپ ماده ۱۶ که ویژه نگه داری از بیماران مبتلا به اعتیاد مواد مخدر است، ماهانه نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان هزینه می‌کنیم و می دانیم که با گسترش ورزش، هزینه های ما در این حوزه کاهش می یابد.

شهردار تبریز عملکرد مسئولین اجرایی مسابقات جام پرچم را باقیات صالحات دانست و خاطرنشان کرد: امروز اگر زحمت برگزاری مسابقات جام پرچم را کشیده اید، مطمئن باشید کار ثوابی کرده‌اید؛ هر کودکی که از این مراسم تأثیر پذیرفته و ادامه فعالیت داده و زندگی سالم و خانواده تشکیل دهد، شما در آن سهیم هستید.

ایرج شهین باهر هر فعالیتی در حوزه فرهنگ و ورزش را سرمایه‌گذاری برای آینده دانست و افزود: تمام امکانات شهرداری در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی و هنری در اختیار شهروندان قرار دارد و مطمئن باشید آثار این سرمایه‌گذاری برای همه نمایان خواهد شد.

او با اشاره به خالی بودن فضاهای ورزشی و فرهنگی شهرداری تبریز نیز تأکید کرد: ۹۵ درصد فضاهای ورزشی و فرهنگی شهرداری تبریز خالی است، در حالی که اهالی تئاتر دنبال مکانی برای تمرین هستند.

۴۶

کد خبر 1355003

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی مسابقات جام پرچم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین

سوت مسابقات فوتبال خیابانی جام ایثار و مقاومت یادواره شهید علی آقابابایی به صدا در آمد. این دوره با هدف استعداد یابی مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.

کوهساری مدیرکل شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در این آیین گفت: از دو هزار و ۲۰ محله کم‌برخوردار شناسایی شده در کشور ۴۰۴محله سهم کمیته امداد است.

کوهساری در جریان برنامه اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناطق کم برخوردار گفت: این اتفاق خوبی بود که اتخاذ شده در کنار حمایت‌های مادی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای مناطق کم برخوردار تدارک دیده شده است.

وی در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در مناطق کم برخوردار اظهارداشت:۱۱۵۰  تیم فوتبال محلات در ۴۰۴ محله داریم.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه این بازی‌ها گفت: این برنامه در راستای شناسایی استعداد‌های ورزشی استان و شکوفایی ورزش و نشاط برگزار می‌شود.

وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهمترین ره آورد و دستاورد برگزاری این برنامه‌ها عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت