Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان: فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ، با اشاره به افزایش سهمیه وانت بار‌ها گفت: سهمیه بنزین وانت‌های کم‌مصرف و پرمصرف هر کدام به ترتیب ماهانه ۲۰۰ و ۳۰۰ لیتر در نظر گرفته شده بود و قرار بود از ابتدای بهمن‌ براساس کارکرد این سهمیه افزوده شود.

او ادامه داد: براساس توافق‌های انجام‌شده با وزارت کشور، از ابتدای اسفندماه کارکرد وانت‌های کم‌مصرف و پرمصرف محاسبه می‌شود و براساس پیمایش سهمیه این دسته از خودور‌ها تخصیص می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزود: چنانچه مالکان وانت‌بار‌ها بیش از سهمیه تعیین شده ۲۰۰ لیتر برای کم‌مصرف‌ها و ۳۰۰ لیتر برای پرمصرف‌ها نیاز به سوخت داشته باشند، باید در سامانه وزارت کشور ثبت‌نام کنند.

کاهی گفت:اطلاعاتی که از سوی وزارت کشور در اختیار ما قرار می‌گیرد، بررسی می‌شود و در سریع‌ترین زمان ممکن سهمیه سوخت به کارت سوخت خودرو‌ها تعلق می‌گیرد.

به گفته وی تمامی واریزی‌ها و پیمایش‌ها برعهده و زیر نظر وزارت کشور است و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مجری است.

منبع: فردا

کلیدواژه: وانت بار ها سهمیه بنزین وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان آسترکی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: طی هفته گذشته تا به امروز و به دنبال بارندگی‌های اخیر و گرم‌شدن هوا و افزایش رویش قارچ‌ها در طبیعت شاهد افزایش مصرف خوراکی قارچ و بروز مسمومیت حاد در تعداد قابل‌توجهی از بیماران مراجعه‌کننده به مرکز مسمومیت‌های بالینی بیمارستان شهید رحیمی هستیم.

وی گفت: متأسفانه تعداد مسمومیت افزایش صعودی داشته و اکثراً با علائم گوارشی شدید، لرز و تعریق و تاری دید مراجعه می‌کنند.

دانشیار مسمومیت‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تأکید کرد: تشخیص قطعی غیرسمی بودن قارچ‌ها به‌صرف شکل ظاهری میسر نیست.

آسترکی، گفت: به علت شیوع قابل‌توجه موارد مسمومیت و تهدید سلامت افراد توصیه می‌شود از مصرف این‌گونه قارچ‌ها اکیداً خودداری شود.

بنابراین گزارش، مسمومیت ناشی از قارچ‌ها می‌تواند منجر به عوارض جدی نارسایی کبد و کلیه منتهی به پیوند و حتی مرگ در بیماران شود، لذا توصیه می‌شود از مصرف قارچ‌های محلی خودداری کرده و در صورت بروز علائم سریعاً به مراکز درمانی مراجعه تا اقدامات درمانی و تشخصی در زمان مناسب صورت پذیرد و تأکید می‌شود از خوددرمانی پرهیز کنند.

کد خبر 6088433

دیگر خبرها

  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • متفورمین و سرماخوردگی بزرگسالان پرمصرف‌ترین داروهای کشور
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت