Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر شهامت روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی ها، ۱۷۹ دستگاه ناوگان راهداری، ۹ دستگاه ناوگان بنیاد مسکن، ۲۸ دستگاه ناوگان پیمانکاران و ۱۸ دستگاه ناوگان شهرداری ها تامین شده است که در روز انتخابات برای کمک به برگزاری انتخابات مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: علاوه بر آن ۲۱ دستگاه ناوگان به صورت ویژه در مسیرهای سخت گذر مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهامت افزود: این اداره کل، آمادگی دارد تا نسبت به خدمات رسانی به ۳۹ شعبه در نقاط سخت گذر استان اقدام کند و در این زمینه مسیرهای سخت گذر شناسایی و برنامه ریزی لازم برای خدمات رسانی به عوامل برگزاری انتخابات انجام شده است.

وی اظهار داشت: یکی از مشکلات استان، نبود پل در برخی راه های روستایی و بسته شدن مسیر ارتباطی این مناطق به هنگام سیل و کولاک در گردنه ها است، در این زمینه آمادگی داریم تا از توان راهداران و نیز ناوگان راهداری، دهیاری ها، شهرداری ها و پیمانکاران بخش خصوصی برای بازگشایی راه ها و در صورت لزوم برای رفع هرگونه انسداد راه ها استفاده کنیم.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی بارش در روز انتخابات، راهداران هم آمادگی دارند تا نسبت به خدمات رسانی در جاده ها، اقدام کنند. 

بر اساس این گزارش، ۳۹ شعبه رای‌گیری در مناطق سخت‌گذر استان مستقر خواهد شد که برنامه‌ریزی لازم برای خدمات‌رسانی مناسب به این شعب گرفته است.

از این تعداد هفت شعبه در شهرستان راز و جرگلان، ۹ شعبه در مانه و سلقان،  هشت شعبه در فاروج، ۶ شعبه در شیروان، هفت شعبه در بجنورد و ۲ شعبه در شهرستان اسفراین خواهد بود.

بخشداران استان نیز مکلف شده اند تا پیگیری ها و پیش بینی های لازم برای شعب سخت گذر مناطق خود را انجام داده و شهرداران نیز علاوه بر این مناطق در مناطق شهری نسبت به پاکسازی و برف روبی راه دسترسی به شعب برای تردد راحت مردم اقدامات لازم را صورت دهند.

در استان خراسان شمالی ۸۴۰ شعبه رای گیری برای جمع آوری آرای بیش از ۶۵۸ هزار نفر واجدان شرایط رای پیش بینی شده که ۴۶۶ شعبه آن در نواحی روستایی و ۳۷۴ شعبه در نقاط شهری استقرار خواهد یافت.

این استان دارای چهار کرسی مستقل نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و شهرستان فاروج در این استان نیز با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارند.

همزمان با یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات میاندوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز در این استان برای تعیین جایگزین مرحوم آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده فقید ادوار این استان در خبرگان رهبری، برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها راهداری زمستانی ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی خراسان شمالی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری زمستانی ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی خراسان شمالی راهداری زمستانی ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی خراسان شمالی دستگاه ناوگان خراسان شمالی خدمات رسانی سخت گذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مهدی نادری در جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان با اشاره به لزوم رعایت حجاب و عفاف در جامعه و جلوگیری از هنجارشکنی گفت: ادارات و نهاد‌ها به افراد و مراجعه کنندگان بی حجاب خدمات ارائه ندهند.
وی همچنین با اشاره به فرسودگی دستگاه‌های دیالیز در بیمارستان شهر فلاورجان افزود: به منظور خدمات به بیماران کلیوی ۵ دستگاه دیالیز جدید تحویل بیمارستان امام خمینی شهر فلاورجان شد و به زودی به بیماران خدمت رسانی می‌کند.
فرماندار فلاورجان با اشاره به عملیات وعده صادق و پاسخ یه تجاوزات رژیم صهیونیستی افزود: جنایات این رژیم با همکاری مستکبران جهانی سالهاست که منطقه خاورمیانه را به آتش کشیده که با این پاسخ دندان شکن و هدفمند معادلات در منطقه به نفع دکترین دفاعی ایران اسلامی که همان دفاع بازدارنده است تغییر کرد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • ببینید | شکست سنگین دادمرز در اولین فینال آسیایی؛ کره‌شمالی طلایی شد
  • شکست سنگین اولین فینالیست کشتی فرنگی ایران
  • شکست سنگین دادمرز در اولین فینال آسیایی؛ کره‌شمالی طلایی شد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها قطعی شد | خبر مهم یک نماینده درباره کاهش ساعت کاری ادارات
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها قطعی شد؟