Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستانی تهران در مورد مسائل مطرح شده در مورد نیلوفر بیانی از متهمان محیط زیستی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«در پی ادعاهای مطرح شده از سوی یکی از محکومین به جاسوسی به نام خانم نیلوفربیانی بلافاصله هیات قضایی ازسوی دادستانی تهران مامور بررسی موضوع شدند که علی رغم مراجعه این هیات به زندان برای شنیدن توضیحات، ادله و استنادات احتمالی نامبرده درخصوص ادعاهای منتشرشده درفضای مجازی، متاسفانه خانم بیانی حاضر به بیان هیچگونه توضیحی دراین باره نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است به دلیل حساسیت‌های موجود در این پرونده و ادعاهای مطروحه در ۲سال گذشته از سوی اشخاص و گروه‌های مختلف داخلی و خارجی، بازجویی‌های انجام شده از سوی ضابطین به صورت تصویری ضبط شده و توسط نهادهای اطلاعاتی امنیتی، حفاظتی و نظامی بازرسی‌های گسترده و کم سابقه‌ای از عملکرد ضابطین انجام شده است؛ لذا انتشار عمومی این ادعاها پس از گذشت حدود ۲سال از بازداشت متهمه در آستانه انتخابات و بلافاصله پس از اعلام قطعیت حکم محکومین این پرونده و عملیات رسانه‌ای پرحجم از سوی رسانه‌های معاند خارجی و متاسفانه همراهی برخی افراد داخلی در تکرار این اتهام افکنی‌ها و اینکه خانم بیانی از هرگونه ادای توضیح و استدلال دراین زمینه استنکاف می‌نماید، نشان از یک اقدام برنامه ریزی شده دارد، اما باتوجه به حساسیت دستگاه قضایی نسبت به لزوم رعایت کرامت همه افراد بالاخص حقوق قانونی متهمان و محکومان و زندانیان در کمتر از ۲۴ ساعت رسیدگی در خصوص ادعاهای مطروحه در دستور کار قرار گرفته است.

با این همه در پایان لازم به ذکر است این دادستانی همواره آمادگی داشته و دارد تا به هرگونه ادعای مطرح درخصوص تخلفات احتمالی ضابطان علیه این متهم و یا هرفرد دیگری نیز رسیدگی نماید، اما درعین حال نباید اجازه داد تا افکار عمومی جامعه با نشراکاذیب و اتهام افکنی‌های بی استناد مشوش و متاثر گردد.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادستانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی

محمدجعفر امامیان، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه در نشست شورای سیاستگذاری جشن‌های بین المللی زیر سایه خورشید و دهه کرامت که در دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت : دهه کرامت امسال - ۲۱ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت- مردم استان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی خواهند شد.

وی افزود: برای حضور کاروان‌های خدام حرم رضوی در بیش از ۲۰۰ محفل و همایش در بیمارستانها، پادگان‌ها و مراکز نظامی، ادارات، زندان و ... در سطح استان برنامه ریزی شده است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی برای برپایی جشن‌های دخترانه در کرمانشاه به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س)، گفت: این جشن‌ها با اولویت مناطق محروم و حاشیه‌ای برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی جشن‌های مردمی در کرمانشاه در دهه کرامت، گفت: انتظار داریم همه مردم پای کار آمده و خودشان در خانه‌ها و محل کار خود جشن‌های دهه کرامت را برپا کنند.

برپایی جشن بزرگ سالروز ولادت امام رضا (ع)، اعزام خدام حرم حضرت معصومه (س) به استان، برنامه ریزی برای اطعام ۳۰ هزار نفر با مشارکت خیرین، اعزام دانش آموزان استثنایی به مشهد مقدس و ... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری در دهه کرامت در استان کرمانشاه است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی درباره برنامه هسته ای ایران
  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان
  • گروسی: اهداف برنامه هسته‌ای ایران ابهام دارد
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر