Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسد حسن‌زاده زورمند روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این اداره کل در راستای فراهم کردن مقدمات انتخابات در کنار کارهای اصلی و قانونی از جمله عضویت در هیات های اجرایی انتخابات برای مدارک هویتی هم تمهیداتی داشت.

وی یادآوری کرد: در این راستا از یکماه پیش اطلاعیه هایی صادر و مصاحبه هایی انجام شد تا افرادی که شناسنامه مفقوده و مخدوش شده برای تعویض شناسنامه به محل های پیش بینی شده مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت احوال همدان اضافه کرد: تمهیداتی نیز برای تعویض شناسنامه پیش بینی شده اما تعویض و صدور شناسنامه المثنی نیازمند مقدماتی است که در این راستا سیستم ها تقویت شده و نیروها در دو نوبت اقدام به خدمات رسانی به مراجعه کنندگان کردند.

حسن زاده بیان کرد: مقرر شده بود که تا پایان روز گذشته ۳۰ بهمن درخواست شهروندان مبنی بر تعویض و صدور شناسنامه المثنی دریافت شده و امروز (پنجشنبه) و فردا شناسنامه ها آماده و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی افزود: هم اینک شناسنامه آماده تحویل است و از شهروندانی که نسبت به دریافت مدارک خود اقدامی نکردند درخواست می شود هر چه سریعتر برای دریافت شناسنامه مراجعه کرده و تا ساعت ۱۶ دفاتر باز هستند.

مدیرکل ثبت احوال همدان اظهار داشت: کارکنان اداره کل ثبت احوال در روز انتخابات نیز حضور و فعالیت دارند تا در صورت بروز سوال، مشکل و ابهای در زمینه احراز هویت بتوانند پاسخگو باشند.

حسن زاده گفت: افرادی که شناسنامه کهنه ای دارند اما مشخصات آن مشخص و آشکار بوده نیازی به تعویض شناسنامه ندارند بنابراین انتظار می رود اصراری بر تغییر شناسنامه نداشته باشند بلکه بعد از رای دادن می توانند نسبت به تعویض شناسنامه اقدام کنند.

وی درباره صدور کارت ملی برای متقاضیان توضیح داد: ارائه بدنه کارت شناسایی ملی برای رای دادن ضروری نیست بلکه شماره ملی نیاز است و هم اینک بر روی شناسنامه بیشتر افراد شماره ملی نیز قید شده همچنین در صورت بیان شفاهی شماره ملی می توان هویت فرد رای دهنده را استعلام و صحت آن را بررسی و تایید کرد.

مدیرکل ثبت احوال همدان توصیه کرد: افرادی که کارت ملی دارند آن را به همراه شناسنامه تحویل اپراتور بدهند چرا که در این صورت مدت زمان ثبت، استعلام و احراز هویت به یک سوم کاهش می یابد.

استان همدان با ۱۰ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه اصلی دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی همدان انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی همدان انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی همدان انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت احوال همدان تعویض شناسنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند بار در سال باید مسواک را تعویض کرد

یک رسانه عربی پای صحبت دندانپزشکی نشست که معتقد است هر ۳ ماه یک بار مسواک‌ها چه عادی و چه برقی باید تعویض شوند.

به گزارش اعتمادآنلاین، به گفته این داندانپزشک؛ توصیه ما این است که مسواک هر ۳ ماه یک بار یا هر زمانی قبل از آن که پرزهایش فرسوده شدند باید تعویض شوند، زیرا مو‌های ضعیف مسواک نمی‌توانند کارایی خاصی در پاکسازی دندان و لثه داشته باشند.

او افزود: اگر دچار سرماخوردگی شده اید بعد از بهبود حتماً یک مسواک جدید بخرید تا مجدداً به همان بیماری مبتلا نشوید و همه این‌ها در مورد سر مسواک برقی نیز صدق می‌کند.

دیگر خبرها

  • این شهر رکورددار چندقلوزایی در کشور است
  • این شهر رکورددار چندقلوزایی در کشور
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در رده درجه دار نیرو استخدام می‌کند
  • چند بار در سال باید مسواک را تعویض کرد
  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی استان همدان
  • توصیه های هواشناسی کشاورزی استان همدان
  • ۷۵ درصد نوزادان زنجان در سال گذشته از مادران زیر ۳۵ سال به دنیا آمدند
  • تعرفه خدمات دولتی در ۱۴۰۳؛ صدور کارت ملی، شناسنامه و سایر خدمات چقدر هزینه دارد؟
  • داستان صادره از کن! | ثبت احوال اسمالون نخستین مرکز دولتی کن بود