Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری با بیان اینکه پروازهای مسافری بین ایران و چین متوقف شده است،‌ گفت: اگر پروازی بین ایران و چین انجام می‌شود، کارگو (باری) و با موافقت و نظارت وزارت بهداشت است.

رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با تأکید بر اینکه پروازهای مسافری بین ایران و چین متوقف شده است،‌ اظهار داشت: اگر پروازی بین ایران و چین انجام می‌شود، پرواز هواپیماهای باری (کارگو) است که با موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تحت کنترل و نظارت این وزارتخانه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: پروازهای مسافری رفت و برگشت بین ایران و چین همچنان متوقف است و پیش از این هم اعلام شده بود که این پروازها متوقف است و توقف پروازها کماکان ادامه دارد.

سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری تأکید کرد: حال اگر پروازی به ضرورت بین دو کشور انجام شود، با نظارت وزارت بهداشت است و قطعاً همه مقررات پیشگیری و اقدامات لازم از طرف وزارت بهداشت صورت می‌گیرد.

جعفرزاده یادآور شد: برخلاف آنچه در فضای مجازی گفته می‌شود ما پرواز مسافری به / از کشور چین نداریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: چین وزارت بهداشت ایران آموزش پزشکی جعفرزاده پروازهای چین پرواز چین کرونا فارس سازمان هواپیمایی سخنگوی سازمان هواپیمایی ماهان بین ایران و چین وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

ورودی پروازهای داخلی:

خروجی پروازهای داخلی:

ورودی پروازهای خارجی:

خروجی پروازهای خارجی:

 

دیگر خبرها

  • آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام