Web Analytics Made Easy - Statcounter

همچنین از آنجایی که جلوی بینی و دهان را می‌پوشانند، می‌توانند تاحدی مانع تماس دست آلوده فرد به بینی و دهانش و  انتقال ویروس از سطوح آلوده به فرد شوند.

در عین حال توجه داشته باشید که نباید با زدن این ماسک‌ها احساس امنیت کاذب کنید و سایر اصول بهداشتی پایه برای پیشگیری از عفونت ویروس کورونا را به فراموشی بسپارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته بهداشتی | اصول محافظت در برابر ویروس کورونا آیا ماسک‌های صورت جلوی انتقال ویروس کرونا را می‌گیرند؟

این اطلاع‌نگاشت شیوه استفاده از ماسک یکبار مصرف را نشان می‌دهد.

کد خبر 485511 برچسب‌ها كروناويروس كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی شهید شیردل کامه هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به محموله بار دو دستگاه کامیون کشنده که به صورت غیربهداشتی و در قالب گالن‌های ۱۰۰ لیتری حمل می‌شد، مشکوک شدند.   سرهنگ حمیدرضا خوشخو افزود: ماموران در ادامه به منظور بررسی بیشتر، این خودرو‌ها را به داخل ایستگاه هدایت کردند و پس از کنترل اسناد و مدارک راننده، دریافتند محموله‌های موردنظر رب غیربهداشتی فاقد پروانه تولید و بهره برداری است که طبق اعلام کارشناسان شبکه بهداشت، قابل مصرف نیست.   وی بیان داشت: پرونده تشکیل شده به مراجع قضائی ارجاع و کالای مکشوفه به معاونت غذا و داروی شبکه بهداشت شهرستان تربت حیدریه تحویل داده شد.   سرهنگ خوشخو تاکید کرد: مقابله پلیس با محصولات غیربهداشتی که به صورت غیر مجاز و خارج از شبکه تولید، تهیه و روانه بازار می‌شود و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد، با قاطعیت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • شناسایی مرغداری آلوده کننده تالاب انزلی با لاشه مرغ‌های تلف شده
  • مرغ داری آلوده کننده تالاب انزلی به مراجع قضایی معرفی شد
  • کشف گوشت قاچاق بوفالو در قشم
  • طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت
  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند
  • اعتبار ۴۰۰۰ میلیاردی طرح انتقال آب‌های زیرزمینی در خراسان شمالی
  • انجام حدود۱۰ هزار تست تشخیصی بیماری سل در گاوداری‌های شهرستان تربت حیدریه
  • شناسایی بیماران مبتلا به تب‌مالت در این استان
  • ویروس‌ها هم کلاهبرداری می‌کنند!