Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سلیمانی طی پیامی از مردم برای شرکت پرشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامى، ملت ایران را به مشارکت در حماسه ملى انتخابات مجلس دعوت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت قهرمان ایران!
روند حوادث کشور و قرائن آشکار و پنهان؛ جملگى حکایت از آن دارند که آمریکا و اذناب داخلى شیطان بزرگ، در یک همپیمانى آشکار طى سالهاى اخیر به قصد ایجاد فشارى تاریخى برگُرده مستضعفین، در پى مأیوس ساختن ولى نعمتان حقیقى انقلاب از جمهورى اسلامى اند!

به نحوى که در تصور خام و احمقانه خویش گمان مى کنند اگر یک جریان سیاسى واداده و آمریکاپرست، اقتصاد کشور را به نیابت از آمریکا تعمداً فلج نماید مستضعفین ایران و جهان دست از حمایت از انقلاب اسلامى خواهند شست!

حال آنکه هنوز نمى دانند مستضعفین عالم، انقلاب را همچون فرزند خویش از خون و جان خویش عزیزتر مى شمارند و تا پاى جان از انقلاب اسلامى حمایت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب به عنوان خادم بزرگترین تشکیلات مستضعفین جهان، یکایک ملت ایران خصوصا ده ها میلیون همرزم بسیجى ام را بدینوسیله به حضورى دشمن شکن و وحدت آفرین در راستاى تشکیل مجلسى قوى و در خور شأن ایران بزرگ، پاى صندوقهاى رأى دعوت مى نمایم. و امید آن دارم که به فضل الهى تشکیل مجلسى پاسخگو و مردمى، گره گشاى دردها و محرومیتهاى مستضعفان و ولى نعمتان راستین انقلاب باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سردار سلیمانی سازمان بسیج انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور مردم دامغان از رئیس جمهور در مصلای امام خمینی | تصاویر

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ دامغانی‌ها در دومین روز از سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، میزبان آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی شدند.

کد خبر 845502 برچسب‌ها خبر مهم استان سمنان سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • استقبال پرشور مردم دامغان از رئیس جمهور در مصلای امام خمینی | تصاویر
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • استقبال پرشور سمنانی‌ها از رئیس جمهور
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • «وعده صادق» ریشه در فرهنگ مقاومت دارد
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است