Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستم زاد با بیان اینکه از تخلفات در انتخابات چشم پوشی نمی شود، گفت: در صورت مشاهده خرید و فروش آرا در انتخابات برخورد قاطع می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«حسن رستم زاد» در نشست با اصحاب رسانه که پیرامون انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد از اصحاب رسانه این شهرستان در راستای گرم کردن تنور انتخابات و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار بندر آستارا از رسانه ها به عنوان چشم، گوش و زبان مردم نام برد و افزود: شفاف سازی می تواند شرایط را برای حضور آگاهانه مردم در پای صندوق های رای مهیا کند.

 

وی با بیان اینکه انتخابات از مهمترین برکات نظام برای تعیین سرنوشت ملت است،تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران مسئولین مستقیم و غیر مستقیم با رای مردم انتخاب می شوند.

 

رستم زاد، قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون را دو وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: رعایت مر قانون از مهمترین شاخصه هایی است که می تواند در انتخاب فرد اصلح به مردم کمک کند.

 

وی با اشاره به اینکه از رای مردم صیانت خواهیم کرد،افزود: با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای شاهد حماسه ای دیگر در تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

 

فرماندار بندر آستارا با اشاره به تلاش رسانه های دشمنان برای کم ارزش نشان دادن انتخابات در جمهوری اسلامی ایران،اظهارکرد: رسانه ها با آگاه سازی مردم از توطئه های دشمنان نقشه های آنان را خنثی کنند.

 

رستم زاد ادامه داد: دولت، مردم و داوطلبان سه رکن اساسی انتخابات هستند و حضور گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

وی با بیان اینکه از تخلفات در انتخابات چشم پوشی نمی شود،خاطرنشان کرد: با خرید و فروش آرا برخورد قاطع می شود.

 

رستم زاد با اشاره به اینکه آموزش دست اندرکاران و عوامل اجرایی انتخابات در حوزه انتخابیه بندر آستارا به منظور سهولت برگزاری انتخابات انجام شده است،گفت: بندر آستارا آماده برگزاری یک انتخابات پرشور در ۲ اسفند است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: خرید و فروش رای برخورد قاطع انتخابات مجلس بندر آستارا مردم در پای صندوق بندر آستارا رستم زاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاطعانه اعلام می‌کنیم هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد

رئیس جمهور با بیان اینکه عملیات "وعده صادق" با هدف تنبیه متجاوز با موفقیت انجام شده است، گفت: قاطعانه اعلام می‌کنیم هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر، گسترده و دردناک‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفتگوی تلفنی با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه ضمن قدردانی از موضع اصولی و سازنده دولت روسیه در قبال دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران، در پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در سوریه، این اقدام تروریستی را نقض صریح قوانین بین‌المللی از جمله کنوانسیون وین و تهدیدی جدی علیه صلح بین‌المللی دانست و تصریح کرد: نقش مخرب آمریکا و برخی کشورهای غربی و بی‌عملی و ناکارآمدی نهادهای بین‌المللی از جمله سازمان ملل و شورای امنیت در برخورد با اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه موجب شد، جمهوری اسلامی ایران در راستای اعمال حق دفاع مشروع خود بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد، عملیاتی را علیه همان مراکزی که علیه ما شرارت کرده بودند، طراحی و اجرا کند.

رئیس جمهور با بیان اینکه عملیات "وعده صادق" با هدف تنبیه متجاوز با موفقیت انجام شده است، تاکید کرد: قاطعانه اعلام می‌کنیم هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر، گسترده و دردناک‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد.

دکتر رئیسی ضمن قدردانی از تلاش‌های دیپلماتیک دولت روسیه برای خنثی کردن توطئه‌های آمریکا و برخی کشورهای غربی در شورای امنیت سازمان ملل، تصریح کرد: به آن دسته از کشورهایی که با رویکردی دوگانه در مواجهه با جنایات رژیم صهیونیستی، از افزایش تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی می‌کنند، توصیه می‌کنیم برای حفظ ثبات و امنیت منطقه، از حمایت خود از نسل‌کشی و جنایت‌گری صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین دست بردارند.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه نیز در این مکالمه تلفنی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران، این اقدام را خلاف همه موازین و مقررات بین‌المللی دانست و تصریح کرد: آنچه از سوی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این اقدام جنایتکارانه و در سایه انفعال شورای امنیت اتفاق افتاد، بهترین روش برای تنبیه متجاوز و جلوه‌ای از درایت و عقلانیت رهبران ایران بود.

رئیس جمهور روسیه با انتقاد شدید از رفتار آمریکا و برخی کشورهای غربی در تنش‌زایی در منطقه، تصریح کرد: ما اطمینان داریم جمهوری اسلامی ایران از جمله پایه‌های اصلی ثبات و امنیت در منطقه است.

روسای جمهوری اسلامی ایران و روسیه در این مکالمه تلفنی همچنین ضمن مرور آخرین وضعیت همکاری‌های دوجانبه در حوزه‌های مختلف تجاری، امنیتی، انرژی، حمل و نقل و علم و فناوری بر ضرورت تسریع در اجرای توافقات و تفاهمات صورت گرفته میان دو کشور و توسعه همکاری‌ها تاکید کردند.

کد خبر 745242

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران
  • اهمیت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران
  • اسرائیل دست از پا خطا کند برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهد کرد
  • اسرائیل در صورت تداوم ماجراجویی‌ها پاسخ قاطعانه‌تری دریافت می‌کند
  • اگر مجددا شرارتی صورت بگیرد قاطعانه می‌گویم پاسخ ما کمتر از ساعت خواهد بود
  • قاطعانه اعلام می‌کنیم هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • شرایط جدید در نحوه خرید مردم توسط کالابرگ الکترونیکی
  • عملیات وعده صادق معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود