Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه وزیر ورزش و جوانان گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده سالن شش هزار نفری کرمانشاه دهه فجر سال آینده افتتاح می‌شود.

مسعود سلطانی فر در حاشیه سفر چندساعته به کرمانشاه و بازدید از پروژه نیمه کاره سالن شش هزار نفری دهکده المپیک که امروز (اول اسفند) انجام گرفت، در جمع خبرنگاران بااشاره به فعال بودن 10 سالن شش هزار نفری در حال ساخت در کشور، اظهار کرد: کلنگ ساخت اکثر این پروژه‌ها نزدیک به دو دهه قبل به زمین زده شد و بسیاری از آنها نیز تا حدود 12سال متوقف بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی هایی که انجام دادیم از حدود سه سال پیش فعالیت اجرایی این سالن‌ها را در شهرهایی مانند کرمانشاه، سنندج، کرج، مشهد و...  دوباره آغاز کردیم.

وزیر ورزش و جوانان بابیان اینکه طبق برنامه سالی پنج  مورد از این سالن‌ها به بهره برداری می‌رسد، عنوان کرد: سالن شش هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه یکی از این سالن‌ها است که در حال حاضر نزدیک به 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: برای این پروژه در زمینی با زیربنای 8100 متر تاکنون نزدیک به 30 میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام آن به 30 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز داریم.

سلطانی فر که در سفر چندماه قبل خود به کرمانشاه و بازدید از این پروژه قول اتمام آن را تا هفته دولت 1399 داده بود در بازدید امروزش(پنجشنبه) اعلام کرد: پروژه سالن شش هزار نفری کرمانشاه در حال حاضر فعال بوده و روند خوبی دارد و امیدواریم براساس برنامه ریزی ها در دهه فجر سال آینده آن را تکمیل و به اتمام برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه، یکی از پروژه های اولویت دار وزارت ورزش و جوانان برای سال آینده است، چرا که ورزش کرمانشاه این استحقاق را دارد که فضای ورزشی آن بصورت مناسب توسعه پیدا کند.


وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: در صورت اتمام این پروژه می‌توان میزبانی رقابت‌های ملی و بین المللی خوبی را به کرمانشاه بدهیم تا رشد و توسعه بیش از پیش ورزش این استان را بدنبال داشته باشد.

وی یادآورشد: ورزشکاران کرمانشاهی همواره در میادین مختلف درخشش دارند و ما نیز خواستار تداوم این موفقیت ها هستیم و زیرساخت های آن را فراهم می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير ورزش و جوانان كرمانشاه استانی ورزشی سالن شش هزار نفری ورزش و جوانان سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی را ا از دغدغه‌های اصلی دانست و بر یک اقدام تحولی در این زمینه تاکید کرد.
کیومرث حبیبی می‌گوید: شهرستان سقز در بیشتر شاخص‌ها نیازمند توجه ویژه است و ارتقای این شاخص‌ها نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
در ادامه فرماندار سقز نیز گفت: یکی از مطالبات تسریع در اتمام هتل ورزش، اتمام سالن ورزشی شهر صاحب، شروع به کار سالن ورزشی مرحوم فریار امینی پور و ساخت ۱۴ زمین چمن مصنوعی در روستا‌ها است.
جعفرتوان در حوزه مشکلات آب شرب روستایی هم خواستار تسریع در اتمام مجتمع کوچه طلا، فعال نمودن مجتمع‌های باغلوجه و خورخوره و واگذاری اختیار روستا‌های واقع شده در مجتمع اوباتو به شهرستان سقز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • زباله‌سوز ۶۰۰۰ تنی به تهران می‌آید