Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@12:58:23 GMT

تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان اروپا+عکس

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۰۷۱۲

تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان اروپا+عکس

تیم منتخب هفته اول دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از نگاه فوتبال فانتزی مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم منتخب هفته اول دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از نگاه فوتبال فانتزی مشخص شد.

در این هفته بورسیا دورتموند موفق شد با نتیجه دو بر یک در ورزشگاه سیگنال ایندونا پارک پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار اتلتیکو مادرید با یک گل بر لیورپول غلبه کرد.

در شب دوم آتالانتا با نتیجه 4 بر یک والنسیا را شکست داد.

لایپزیگ هم با یک گل در لندن مقابل تاتنهام به پیروزی رسید.

ترکیب تیم منتخب به شرح زیر است:

دروازه‌بان: گولاچی (لایپزیگ)

مدافعان: لودی، فیلیپه (اتلتیکو مادرید)، لیمر (لایپزیگ)، هاتبور (آتالانتا)

هافبک‌ها: فریولر (آتالانتا)، سائول نیگوئز (اتلتیکو مادرید)، چریشف (والنسیا)

مهاجمان: پاسالیچ (آتالانتا)، ایلیچیچ (آتالانتا)، هالند (بورسیا دورتموند)

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا تیم منتخب اتلتیکو مادرید فوتبال تیم منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی تیمش برابر بارسلونا در سومین ال‌کلاسیکوی فصل، تیمش را در موقعیتی خوب برای کسب یک دستاورد بزرگ در این فصل دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته پس از پیروزی 3 بر 2 مردانش در خانه برابر بارسلونا که اختلاف آنها به عنوان صدرنشین لالیگا را با بارسلونای رده دومی در فاصله 6 هفته به پایان لیگ به 11 امتیاز افزایش داد، گفت: توانستیم به خوبی شرایط به وجود آمده در بازی را کنترل کنیم. دو بار عقب افتادیم و مجبور شدیم به بازی برگردیم و ورق را برگردانیم که در نهایت موفق هم شدیم. با آخرین قطره انرژی‌مان در یک هفته فراموشی نشدنی (هفته‌ای که رئال در آن با حذف منچسترسیتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم صعود کرد) به پیروزی رسیدیم. دو بازی سنگین در این هفته داشتیم اما حالا برای رقم زدن پایانی خوش برای فصل، در موقعیتی خوب قرار داریم. به نظرم بازیکنان ما با همکاری یکدیگر می‌توانند در این فصل اتفاقی خاص را رقم بزنند. حالا به قهرمانی لیگ نزدیک‌تر هستیم.

آنچلوتی در ادامه به اظهارات ژاوی در اعتراض به عملکرد داور و ناعادلانه توصیف کردن نتیجه بازی هم اظهار داشت: نمی‌خواهم درباره نقطه نظرات ژاوی چیزی بگویم. هر کسی آزاد است نظرش را بیان کند. به نظرم بازی سخت، سطح بالا و زیبایی بود. آن صحنه‌ای هم که می‌گویند توپ از خط دروازه ما عبور کرد، به نظر من گل نبود، چون تصویر واضحی وجود ندارد که آن را نشان دهد. پنالتی هم که به سود ما اعلام شد کاملاً مشخص بود. این پیروزی یک گام مهم بود اما هنوز نباید دست از تلاش برداریم. این بهترین راه کسب آمادگی برای حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود.

سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو

 

کارلتو درباره سه بازیکن تیمش -  وینیسیوس و واکنشی که این بال برزیلی به تعویض شدنش نشان داد، بلینگام و گل سرنوشت‌سازش که باعث پیروزی رئال مادرید شد و لوکاس واسکز، ستاره میدان که روی هر سه گل رئال مادرید نقش مستقیم ایفا کرد - هم گفت: وینیسیوس از تعویض شدنش راضی نبود و می‌خواست ادامه دهد اما وقتش شده بود که بازیکن تازه نفس به میدان بفرستیم. بلینگام هم مدتی بود که گل نمی‌زد اما در این بازی گلی بسیار مهم به ثمر رساند. البته او اگرچه در بازی‌های قبل گل نمی‌زد اما عملکردش فوق‌العاده بود. کاری که واسکز در این بازی و در طول فصل انجام داد بسیار مهم است. او با کارواخال که یکی از بهترین مدافعان کناری دنیاست باید رقابت کند و در این بازی تفاوت‌ها را رقم زد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید با اشاره به بازی‌‌های بعدی تیمش به خصوص مصاف با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، تأکید کرد: باید به طور جدی برای رویارویی با حریف آماده شویم. هفته‌ای که گذشت برای ما فوق‌العاده بود و از این بهتر نمی‌شد، اما کار ما هنوز تمام نشده است. وضعیت فعلی تیم با توجه به تمام مشکلات جسمی و فیزیکی که در طول فصل برای بازیکنان‌مان رخ داد استثنایی است. بارسلونا می‌توانست بازی را ببرد؟ خودتان باید تشخیص بدهید. از نظر من تساوی هم می‌‌توانست نتیجه‌ای منصفانه باشد هرچند که تساوی هم برای ما خوب بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!