Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@06:17:06 GMT

هوای تبریز برای گروه‌های حساس ناسالم است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۰۷۴۷

هوای تبریز برای گروه‌های حساس ناسالم است

مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی اعلام کرد: میانگین 24 ساعت گذشته شاخص آلودگی هوای تبریز براساس ذرات 2.5 میکرون، برابر 115 است که این شرایط برای گروههای حساس ناسالم محسوب می شود.

کارشناسان محیط زیست توصیه کرده اند، افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان از فعالیت طولانی و سنگین در خارج منزل در وضعیت هوای کنونی تبریز خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس شهروندان تبریزی برای جلوگیری از آلوده شدن بیشتر هوا، استفاده از وسایل نقلیه عمومی را در اولویت قرار دهند و از تردد غیرضروری با خودروی شخصی در داخل شهر پرهیز کنند.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست تبریز آذربایجان شرقی کارگروه کاهش آلودگی هوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست تبریز آذربایجان شرقی کارگروه کاهش آلودگی هوا سازمان حفاظت محیط زیست تبریز آذربایجان شرقی کارگروه کاهش آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید روح الله موسوی بیان کرد: محیط زیست بدون آلودگی در نهایت سلامت انسان‌ها را تضمین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه استفاده از پلاستیک به یکی از بحران‌های زیست محیطی کره زمین تبدیل شده است افزود: استفاده از مواد پلاستیکی به حدی زیاد شده که برای زمین بحران ایجاد کرده و زندگی بسیاری از حیوانات به دلیل آلودگی محیط زیست با مواد پلاستیکی به خطر افتاده است.

موسوی اظهار کرد: به همین دلیل باید از دوران دانش‌آموزی کودکان و نوجوانان آموزش ببینند تا از مواد پلاستیکی کمتر استفاده کنند و زباله‌های پلاستیکی را در محیط و طبیعت رها نکنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: باید به دانش‌آموزان آموزش داده شود تا به خانواده‌های خود نیز برای حفظ محیط زیست اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کنند.

دیگر خبرها

  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای لامرد، امروز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • شاخص آلودگی هوای مشهد امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • ضرورت رعایت حریم محیط زیست در فصل طبیعت‌گردی توسط تورهای گردشگری
  • اعلام آلودگی هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس