Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - در یازدهمین جشنواره سالانه تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور از بانک رفاه کارگران به پاس حمایت از تولید و اشتغال، کارآفرینی و نقش آفرینی در این حوزه ها تقدیر به عمل آمد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در مراسم تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغال زای کشور که بیست و ششم بهمن ماه سالجاری با حضور سخنرانان برجسته و کارآفرینان موفق کشور در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، از بانک رفاه به عنوان سازمان کارآفرین تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بانک رفاه در راستای حمایت از رونق تولید و به عنوان بانک اجتماعی، تاکنون هر ساله در این رویداد که به منظور اشتراک گذاری تجارب و دانش ارزنده کارآفرینان برتر و نیز تجلیل و تکریم از تلاشگران عرصه تولید، اشتغال و توسعه پایدار صورت می پذیرد حضوری فعال و از کارآفرینان و مدیران اشتغالزا حمایت می کند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کارآفرینان و مدیران اشتغال تجلیل و تکریم بانک رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه ایثارگری انتظاری جز تکریم ندارند

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش سراسری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران که در راستای تبیین و تشریح برنامه عملیاتی سال جاری برگزار شد، گفت: جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد از جامعه ایثارگری که به بنیاد مراجعه می‌کنند از طریق ارتباط و تعامل با کارکنان و مدیران مشکل آنان قابل حل است که لازم است در این زمینه آموزش لازم به همکاران ما در جهت تعامل مطلوب و پاسخگویی درست داده شود.

وی ادامه داد: مدیران و کارکنان ما در مواجهه با جامعه هدف باید تکریم و احترام را سرلوحه عملکرد خود قرار دهند که این مهم در کنار ارائه بی‌منت خدمات یکی از مهمترین وظایف ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • جامعه ایثارگری انتظاری جز تکریم ندارند
  • بستر مردمی تکریم منزلت معلم باید فراهم شود
  • تسهیلات بانکی در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد
  • تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان
  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • ضرورت حمایت از کارآفرینان و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار