Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت بیمه معلم در راستای ایفاء تعهدات اجتماعی، با تصمیم مدیرعامل و هیئت مدیره، امسال هزینه چاپ سررسید را به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اختصاص داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، این شرکت بیمه‌ای امسال نیز بر عهد خود باقی ماند تا مانند سال‌های پیش گامی عملیاتی در زمینه توسعه مناطق محروم کشور بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا هزینه چاپ سررسید را به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان که دچار قهر طبیعت شدند، اختصاص داد.
گفتنی است، طی سال‌های گذشته نیز شرکت بیمه معلم در راستای سیاست‌های استراتژیک خود در زمینه صرف هزینه سررسید، اقدامات عملیاتی را محقق نموده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه بیمه‌های سلامت و روستایی بیماران کاشمر را به دردسر انداخت

بالا بودن هزینه‌های درمان و جراحی برای بیمارانی که هیچ پوشش بیمه‌ای ندارند، با مشکلاتی مواجه کرده است. اما بیمه سلامت و بیمه روستایی راهکار مناسبی برای افراد به وجود آورد تا بتوانند به راحتی هزینه‌های درمان خود را بپردازند.

به گفته شهروندخبرنگار ما چند روزی هست که بیمه سلامت و بیمه روستایی در شهرستان کاشمر استان خراسان رضوی دچار اختلال شده و مشکلاتی را برای بیماران به وجود آورده است. با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام خسته نباشید من از خراسان رضوی شهرستان کاشمر پیام می‌دهم الان چند روزی هست که بیمه سلامت و روستایی دچار اختلال شده است و ما برای انجام کار‌های پزشکی و درمانی مجبور به پرداخت هزینه آزاد هستیم جالب اینجا است که تامین اجتماعی سامانه اش فعال، اما تحت عنوان بیمه سلامت همگانی چه شهری و چه روستایی صورت نمی‌گیرد و مردم باید بیشترین هزینه را باید پرداخت کنند من خودم باردار هستم هفته‌های آخر با کلی هزینه رفت و آمد از روستا به کاشمر برای سونوگرافی رفتم. بعد از کلی معطلی سامانه قطع و اصلا معلوم نیست چه زمانی وصل شود.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • خزعلی: بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
  • مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند
  • بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • اختلال در سامانه بیمه‌های سلامت و روستایی بیماران کاشمر را به دردسر انداخت
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • تأکید شرکت نفت فلات قاره بر ارائه خدمات مناسب پروازی به کارکنان مناطق عملیاتی
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است