Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@10:30:35 GMT

نیلوفر بیانی حاضر به بیان هیچ توضیحی نشد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۰۷۵۸

نیلوفر بیانی حاضر به بیان هیچ توضیحی نشد

دادستانی تهران در مورد مسائل مطرح شده در مورد نیلوفر بیانی از متهمان محیط زیستی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دادستانی تهران در مورد مسائل مطرح شده در مورد نیلوفر بیانی از متهمان محیط زیستی اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

«در پی ادعاهای مطرح شده از سوی یکی از محکومین به جاسوسی به نام خانم نیلوفربیانی بلافاصله هیات قضایی ازسوی دادستانی تهران مامور بررسی موضوع شدند که علی رغم مراجعه این هیات به زندان برای شنیدن توضیحات، ادله و استنادات احتمالی نامبرده درخصوص ادعاهای منتشرشده درفضای مجازی، متاسفانه خانم بیانی حاضر به بیان هیچگونه توضیحی دراین باره نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است به دلیل حساسیت‌های موجود در این پرونده و ادعاهای مطروحه در ۲سال گذشته از سوی اشخاص و گروه‌های مختلف داخلی و خارجی، بازجویی‌های انجام شده از سوی ضابطین به صورت تصویری ضبط شده و توسط نهادهای اطلاعاتی امنیتی، حفاظتی و نظامی بازرسی‌های گسترده و کم سابقه‌ای از عملکرد ضابطین انجام شده است؛ لذا انتشار عمومی این ادعاها پس از گذشت حدود ۲ سال از بازداشت متهمه در آستانه انتخابات و بلافاصله پس از اعلام قطعیت حکم محکومین این پرونده و عملیات رسانه‌ای پرحجم از سوی رسانه‌های معاند خارجی و متاسفانه همراهی برخی افراد داخلی در تکرار این اتهام افکنی‌ها و اینکه خانم بیانی از هرگونه ادای توضیح و استدلال دراین زمینه استنکاف می‌نماید، نشان از یک اقدام برنامه ریزی شده دارد، اما باتوجه به حساسیت دستگاه قضایی نسبت به لزوم رعایت کرامت همه افراد بالاخص حقوق قانونی متهمان و محکومان و زندانیان در کمتر از ۲۴ ساعت رسیدگی در خصوص ادعاهای مطروحه در دستور کار قرار گرفته است.

با این همه در پایان لازم به ذکر است این دادستانی همواره آمادگی داشته و دارد تا به هرگونه ادعای مطرح درخصوص تخلفات احتمالی ضابطان علیه این متهم و یا هرفرد دیگری نیز رسیدگی نماید، اما درعین حال نباید اجازه داد تا افکار عمومی جامعه با نشراکاذیب و اتهام افکنی‌های بی استناد مشوش و متاثر گردد.»/

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دادستانی تهران قوه قضائیه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

امتداد - معاون دادستان مرکز استان لرستان دستور داد رفع توقیف وسایل نقلیه از پارکینگ، مشروط به احراز بیمه نامه معتبر شخص ثالث باشد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، طبق قانون بیمه شخص ثالث، کلیه دارندگان وسایل نقلیه زمینی مکلفند بیمه نامه شخص ثالث معتبر تهیه کنند و در صورت نداشتن بیمه نامه، توسط پلیس راهور و راه توقیف خواهند شد.

 

 

 بر اساس دستور معاون دادستان استان لرستان در اجرای مواد ۲ و ۴۲ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب ۱۳۹۵ ، در صورت توقیف وسایل نقلیه موتوری(خودرو و موتورسیکلت)، رفع توقیف و خروج از پارکینگ مشروط به احراز دارا بودن بیمه نامه معتبر شخص ثالث وسیله نقلیه خواهد بود.

لازم به ذکر است دستور معاون دادستان مرکز استان به نیروی انتظامی، پلیس راهور و پلیس راه اعلام شده است.

این دستور متعاقب مکاتبه و پیگیری صندوق تامین خسارت های بدنی شعبه استان لرستان به دادگستری کل استان صادر شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی درباره برنامه هسته ای ایران
  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • ادعاهای اسرائیل درباره آنروا در گزارشی مستقل رد شد
  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعاهای خود درباره آنروا ندارد
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • باید با ائتلاف ناتو با ایران مقابله کرد! | ادعاهای تازه علیه ایران
  • پاکسازی سواحل بندرترکمن به مناسبت روز زمین پاک
  • ترکیه ادعای رهگیری موشک‌های ایرانی را رد کرد