Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: همشهریان در صورت هر گونه سوال در مورد ویروس کرونا با شماره‌های ،۳۶۶۲۰۰۲۳، ،۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ ، ۳۶۷۰۴۳۶۸ تماس بگیرند.

دکتر سیامک محبی امروز در  جمع مدیران رسانه‌های استان قم گفت: کرونا دارای یک دوره پیک است که پس از اقدامات مقتضی قطعا این بیماری کنترل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کشورهای دیگر هم در خصوص این بیماری اطلاع رسانی درستی نمی کنند ولی ما از روز اول با مردم صادق بودیم زیرا قطعا نجات در صدق است و اگر به مردم اطلاعات درستی داده شود به شکل بهتری این بیماری کنترل می شود.

بیشتربخوانید:کرونا به ایران رسید/ دو نفر در قم فوت کردند

از صفر تا صد ورود کرونا به ایران

وی با ذکر این مطلب که استان ووهان چین دارای 80 میلیون جمعیت است، گفت: کنترل این بیماری در ایران با چین متفاوت است. در این ایران از روش های اجباری و سختگیرانه استفاده نمیکنیم و سعی می کنیم با فراگیرکردن اصول بهداشتی و درمانی این بیماری را شکست دهیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قم بیان کرد: همشهریان در صورت هر گونه سوال در مورد ویروس کرونا با شماره‌های ،۳۶۶۲۰۰۲۳، ،۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ ، ۳۶۷۰۴۳۶۸ تماس بگیرند./ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر درباره ایران تشکیل جلسه داد

پس از بی‌نتیجه ماندن جلسه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی درباره نحوه پاسخگویی به اقدام تنبیهی ایران، این کابینه نیز هم‌اکنون در حال برگزاری جلسه دوم درباره حمله ایران است.

به گزارش مشرق، در حالیکه جلسه چند ساعته شب گذشته (یکشنبه) کابینه جنگ رژیم صهیونیستی درباره نحوه پاسخگویی به اقدام تنبیهی ایران بدون نتیجه پاسخ یافت، اعضای این کابینه امروز (دوشنبه) مجدداً نشستی را در خصوص این موضوع برگزار کرده‌اند.

دو مقام ارشد رژیم صهیونیستی به شبکه «سی ان ان» گفتند، وزرای کابینه در جلسه امروز خود در حال بحث درخصوص زمان و گستره پاسخگویی به حمله ایران هستند.

از زمان اجرای «وعده صادق» جمهوری اسلامی و پاسخ نظامی قانونی ایران به رژیم صهیونیستی، متحدان غربی تل‌آویو این رژیم را دعوت به خویشتنداری کرده‌اند و جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا نیز تأکید کرد که در هیچ تهاجمی علیه ایران مشارکت نخواهد کرد.

طبق گزارش سی ان ان، کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در جلسه خود همچنان گزینه‌های دیپلماتیک به امید منزوی کردن جمهوری اسلامی در صحنه جهانی را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد.

دو مقام اسرائیلی همچنین به سی ان ان گفتند که بنی گانتز عضو کلیدی کابینه جنگ اسرائیل همچنان خواستار پاسخگویی سریع‌تر به حمله ایران شده است.

یکی از این منابع اسرائیلی گفته است که گانتز بر این باور است که هرچه پاسخ به حمله ایران، با تأخیر صورت گیرد، جلب حمایت جامعه بین‌الملل دشوارتر خواهد بود.

جمهوری اسلامی ایران به تل‌آویو هشدار داده است که اقدام تنبیهی ایران تمام شده است و اگر رژیم صهیونیستی اقدام نسنجیده‌ای مرتکب شود، با پاسخ قاطعانه‌تر و سخت‌تر خواهد بود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • لزوم بازبینی در حرایم بهداشتی دامپروری جهت مشارکت حداکثری مردم در حوزه دام
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر درباره ایران تشکیل جلسه داد
  • ۱۳ مرکز متخلف در اردستان به مراجع قضایی معرفی شد
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • در صورت پاسخگویی به عملیات امروز سیاست تنبیهی ایران تغییر خواهد کرد
  • شناسایی ۶۶۸ نفر بیمار مبتلا به تب مالت در استان کردستان
  • شماره جدید فصلنامه تخصصی «مطالعات ایلام‌شناسی» منتشر شد
  • پاسخگویی مدیران گیلان به مردم از طریق سامانه سامد