Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با دستور استاندار خراسان جنوبی، همه دستگاه‌های مربوطه برای تامین زیرساخت‌های لازم در منطقه گردشگری بند دره بیرجند بسیج شده‌اند.

سید کمال‌الدین میرجعفریان، امروز پنجشنبه یکم اسفند، در حاشیه بازدید استاندار خراسان جنوبی از آغاز عملیات تامین زیرساخت‌های گردشگری بند دره بیرجند اظهار کرد: یکی از زیرساخت‌های ضروری و مورد نیاز مردم استان به ویژه شهر بیرجند، داشتن فضای تفرجگاهی مناسب برای خانواده‌ها، مسافران و مهمانان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرجعفریان با اشاره به آغاز فاز اول این پروژه، تصریح کرد: مقرر شد تمامی دستگاه‌ها با محوریت شهرداری نسبت به اجرای این طرح اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان با واگذاری ۴۰ متر زمین و ایجاد آیلند در بلوار ورودی بند دره موافقت کرد و اکنون عملیات اجرایی تسطیح و تعریض جاده در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: یکی از موانعی که در این محدوده وجود داشت، موضوع جاده دسترسی بود که در سفر رییس بنیاد مستضعفان به استان با هماهنگی‌ها و پیگیری استاندار با طرح تعریض موافقت شد.

میرجعفریان با اشاره به در دست اجرا بودن طرح جامع بند دره توسط شهرداری بیرجند، بیان کرد: طرح‌هایی در حوزه‌های ورزشی نیز برای این طرح درنطرگرفته شده است.

وی افزود: مقرر شد شهرداری نسبت به تامین زیرساخت‌هایی همچون محل اسکان مسافران، احداث آلاچیق و پارکینگ و همچنین نورپردازی مناسب فضا اقدام کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: این طرح با اهتمام و هم‌افزایی تمام دستگاهای اجرایی استان و با دستور خراسان جنوبی اجرایی خواهد شد.

میرجعفریان یادآور شد: امیدواریم فاز نخست این مجموعه با هم‌افزایی و بهره‌گیری از توان دستگاه‌ها قبل از پایان سال به اتمام برسد و فاز بعدی در سال ۹۹ آغاز شود.

در این بازدید که تمام مدیران مربوطه حضور داشتند، استاندار خراسان جنوبی بر اتمام سریع‌تر پروژه و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی تاکید و دستورات لازم را در راستای حل مشکلات پیش رو صادر کرد.

منطقه نمونه گردشگری بنددره بیرجند یکی از مهم‌ترین بندهای تاریخی و وسیع‌ترین بندهای کوهستانی این شهر به شمار می‌آید که در سال 1294 هـ . ق به فرمان امیر شوکت‌الملک احداث شد و اکنون پس از سال‌ها توجه مسئولان را جلب کرده است./ ایسنا

بیشتر بخوانید:

روستای دیدنی مصر کجاست؟
 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استاندار خراسان جنوبی دستگاه ها بند دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:۲۶ کارگر نمونه استان با همکاری بسیج کارگری امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

اشرفی همچنین با اشاره به اینکه به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان اجرا می‌شود افزود: ۱۲۰ برنامه در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از آرمان‌ها و میثاق شهیدان، عیادت از بیماران کارگر حادثه دیده حین کار، برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه سراسر استان، تجلیل از کارگران ساختمانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مانور روز جهانی ایمنی در واحد‌های تولیدی استان، تجلیل از مدال آوران در رشته‌های مختلف ورزشی حوزه‌های کارگری، برگزاری محفل انس با قران کریم، تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری جشنواره امتنان از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگری در استان است.

سرگرد توکلیان، مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با شرکت ۵۰۰ نفر، اهدای کمک مومنانه، حضور در اماکن کارگری ساختمانی وصنعتی در هفته کار و کاگر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • اصفهک، روستایی کویری که در مسیر جهانی شدن است
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود