Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با فارس، با تأکید بر اینکه پروازهای مسافری بین ایران و چین متوقف شده است،‌ اظهار داشت: اگر پروازی بین ایران و چین انجام می‌شود، پرواز هواپیماهای باری (کارگو) است که با موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تحت کنترل و نظارت این وزارتخانه انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: پروازهای مسافری رفت و برگشت بین ایران و چین همچنان متوقف است و پیش از این هم اعلام شده بود که این پروازها متوقف است و توقف پروازها کماکان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری تأکید کرد: حال اگر پروازی به ضرورت بین دو کشور انجام شود، با نظارت وزارت بهداشت است و قطعاً همه مقررات پیشگیری و اقدامات لازم از طرف وزارت بهداشت صورت می‌گیرد.

جعفرزاده یادآور شد: برخلاف آنچه در فضای مجازی گفته می‌شود ما پرواز مسافری به / از کشور چین نداریم.

منبع: الف

کلیدواژه: بین ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پایانه های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان

تین نیوز

 وزیر راه و شهرسازی که به عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و پاکستان به اسلام آباد سفر کرده است، از امضای اسناد همکاری با این کشور در حوزه های حمل و نقلی از جمله توسعه پایانه های مرزی و افزایش پروازها خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و پاکستان که صبح امروز به همراه رئیس جمهوری و تعدادی از اعضای هیئت دولت به اسلام آباد سفر کرد، در حاشیه مراسم امضای ۸ سند همکاری میان دو کشور در حوزه های مختلف اظهار کرد: همکاری های حمل و نقلی از جمله در حوزه بنادر و دریایی، هوایی، ریلی، جاده ای از مسائل مطرح شده به منظور توسعه روابط دو کشور بود.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: توسعه پایانه های مرزی میان دو کشور از لحاظ ساختاری و حمل مستقیم بار، از موضوعاتی بود که میان مقامات دو کشور مطرح شد.

به گفته بذرپاش، برقراری پرواز مستقیم میان تهران و اسلام آباد و افزایش پروازها میان تهران- لاهور یا مشهد- لاهور از دیگر موضوعات همکاری ایران و پاکستان بود.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سیما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم ترین اسناد همکاری میان دو کشور بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و روسای سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟
  • توسعه پایانه های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان
  • ◄ استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن
  • مشتری جت های شخصی در ایران چه کسانی هستند؟ | ۲۵۰ هواپیمای شخصی در ایران
  • اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی
  • سازمان هواپیمایی به حواشی خرید جت شخصی واکنش داد
  • متقاضیان خرید جت شخصی بخوانند/ اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی
  • واکنش سازمان هواپیمایی به حواشی خرید جت شخصی
  • اطلاعیه جدید سازمان هواپیمایی کشوری درباره ماجرای خرید جت شخصی
  • سازمان هواپیمایی: خرید و استفاده از جت‌ های شخصی موضوع جدیدی نیست