Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بسکتبال کشورمان در دیدار نخست خود از مسابقات انتخابی کاپ آسیا سوریه را از پیش رو برداشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی بسکتبال کشورمان در  دیدار نخست خود از مسابقات انتخابی کاپ آسیا امروز ساعت ۱۶ در سالن آزادی کشور میزبان، به مصاف سوریه رفت و توانست در گام اول این تیم را با نتیجه ۹۴ بر ۴۸ از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مهران شاهین طبع با ترکیب سجاد مشایخی، بهنام یخچالی،محمد جمشیدی، محمد حسن‌زاده و حامد حدادی به میدان رفتند.

تیم ملی کشورمان در دومین بازی خود روز یکشنبه ساعت ۱۶ در سالن آزادی به مصاف قطر می‌رود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ‌و سوریه

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان ‌و فیصل مقداد وزیر امور خارجه و مهاجرین سوریه بعد از ظهر امروز یکشنبه در یک تماس تلفنی آخرین وضعیت روابط دوجانبه و تحولات منطقه متعاقب پاسخ مشروع جمهوری اسلامی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش مشرق، امیرعبداللهیان در این گفت‌وگو، توضیحاتی در خصوص تلاش‌ها و اقدامات دیپلماتیک ایران در دو هفته گذشته برای پیگیری حقوقی و بین‌المللی اقدام متخلفانه رژیم صهیونیستی و بی‌عملی شورای امنیت در نتیجه مخالفت آمریکا و دو کشور اروپایی با محکومیت این رژیم ارایه نمود.

وزیر امور خارجه کشورمان ابعاد مختلف اقدام بامداد امروز نیروهای مسلح کشورمان در هدف قرار دادن اهداف نظامی رژیم صهیونیستی در چارچوب حق دفاع مشروع را تبیین و آمادگی کامل جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از تمامیت سرزمینی و منافع کشورمان را مورد تاکید قرار داد.

فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه نیز ضمن محکومیت مجدد حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، بر حق مشروع کشورمان برای پاسخ به اقدام شرورانه رژیم صهیونیستی در چارچوب حقوق بین‌الملل تاکید کرد.

دو وزیر همچنین آخرین وضعیت تحولات فلسطین و غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت توقف فوری جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لغو کامل محاصره انسانی و ارسال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به غزه تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • ساعت دقیق بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن؛ بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • تیم ملی ایران از صعود به المپیک بازماند
  • پیروزی بلندقامتان فولاد هرمزگان مقابل مس رفسنجان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ‌و سوریه
  • قرعه‌کشی و برنامه کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • قرعه و ساعت رقابت ملی‌پوشان در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد
  • استارت سربازان رنگرز: رونمایی از قرعه های آسیایی
  • قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد
  • کشتی گیران کشورمان فردا به مصاف رقبای خود می روند