Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا ملامحمدی‌زاده روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سه صندوق از این تعداد ثابت و ۲ صندوق دیگر سیار خواهد بود؛ ضمن اینکه صندوق‌های ثابت در خیابان سرداران مدرسه پیشداد، کلیسای ننه‌مریم در خیابان خیام جنوبی و سالن کلیسای «مارگیورگیز» در خیابان سنگر مستقر می‌شود.

وی ادامه داد: ۲ صندوق سیار هم در روستاهای الواج، سیر، ریحان‌آباد، گوی‌تپه، وزیرآباد، باراندوزچای، تازه‌کند کوه، ساعتلو، قلعه اسماعیل‌آقا، سپرغان، آده و سایر روستاهای واقع در مسیر انزل مستقر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: همچنین یک صندوق ثابت رای هم برای هموطنان ارمنی ساکن در ارومیه در نظر گرفته شده‌است که در خیابان سرداران، کوچه مهدی‌القدم، کلیسای خلیفه‌گری ارامنه مستقر خواهد بود.

مسیحیان آذربایجان‌غربی که همگام با ملت ایران حضوری فعال در صحنه‌های مختلف نظام از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات داشته‌اند، اکنون نیز برای خلق حماسه‌ای دیگر در ۲ اسفند آماده می‌شوند.

آنان تاکنون ۱۵ شهید، ۱۵ جانباز و یک آزاده تقدیم نظام اسلامی کرده‌اند و فارغ از اینکه ارمنی یا آشوری هستند، سرنوشت خود را با ملت ایران همسو می‌دانند.
همبستگی، یکدلی، وفاداری به نظام، مردم‌سالاری، حق شهروندی و تعیین سرنوشت نیز از کلیدواژه‌هایی است که در سخنان مسیحیان استان راجع به انتخابات ۲ اسفند به چشم می‌خورد. 

برچسب‌ها ارومیه انتخابات مجلس شورای اسلامی اقلیت های دینی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارومیه انتخابات مجلس شورای اسلامی اقلیت های دینی ارومیه انتخابات مجلس شورای اسلامی اقلیت های دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابر شهری، بهبود وضعیت نامطلوب آسفالت خیابان‌‌ها و معابر کوچه‌ها یکی از عوامل موثر در کیفیت زندگی شهروندان است .

کنده کاری خیابان‌ها و پیاده‌روها توسط اکثریت سازمان‌ها  مهم‌ترین دشمن آسفالت خیابان‌هاست، که سبب نارضایتی شهروندان به ویژه رانندگان می شود.

تحقیقات نشان می‌دهند  یک سوم از آسیب‌هایی که به خودرو وارد می‌شود در  اثر دست اندازها و اسفالت نامناسب است.

شهروند خبرنگاری از ارومیه  با انتقاد از وضع آسفالت  در خیابان رودکی خواستار  رسیدگی مسوولان شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • جشن هواداران اینتر در خیابان‌های میلان و در مقابل کلیسای معروف شهر پس از کسب بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه