Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدرضا مهماندوست فرماندهی انتظامی شهر اصفهان در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت:با توجه به رصد‌هایی که در شهر اصفهان انجام شده است در تمامی شهرستان اصفهان امنیت کامل برای برگزاری انتخابات باشکوه عظیم برقرار است.
اوگفت:نیروی انتظامی براساس وظایف ذاتی و انچه قانون برای این نیرو در نظر گرفته وظیفه برقراری امنیت برای انتخابات را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت:نیروی انتظامی با تمامی توان و ظرفیت با تعامل با دستگاه‌های دیگر از جمله شورای تامین استان و عزیزان بسیج و سپاه ان شا ا. امنیت کامل را برای انتخابات فراهم خواهد کرد.     انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس اعلام کرد:با توجه به اطلاعیه ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو و هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی کشور ، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به منظور تأمین برق مطمئن و پایدار در استان به صورت شبانه روزی با  همه تجهیزات لازم اعم از فنی و عملیاتی برای مقابله با حوادث احتمالی آمادگی کامل دارد.

هواشناسی کشور برای از امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین تا پنجشنبه ۳۰ فروردین در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، کرمان و یزد و احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان،  بارش‌های قابل توجهی را پیش‌بینی کرده است.
 روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس تاکید کرد :  هم استانی ها ، مسافران و گردشگران از تردد و توقف در مسیرها ، بستر و حاشیه رودخانه‌ها  و عبور کردن و تردد در کنار از سازه‌های تقاطعی و پل‌های رودخانه‌های سیلابی خودداری کنند.

 

دیگر خبرها

  • قدردانی رودسری ها از پلیس برای برقراری نظم و امنیت
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران
  • جزئیات کامل زمان‌بندی برگرازی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس
  • آمادگی کامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۳
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر