Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله غلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدت ۳ روز است که مرز تجاری مهران به خاطر عدم حضور کامیون داران طرف عراقی در مرز مهران با وقفه همراه است.

وی افزود: علت عدم حضور کامیون داران طرف عراقی به خاطر مسائل داخلی خود عراق است و ربطی به مراودات تجاری مرز مهران ندارد.

غلامی یادآور شد: روزهای چهارشنبه و  پنجشنبه فعالیت های تجاری مرز مهران به صورت کامل متوقف بود ولی روز سه شنبه در پاره ای از ساعات روز فعالیت ها کم و بیش انجام می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کزد: رایزنی های گسترده ای برای از سرگیری مراودات و فعالیت های تجاری مرز مهران صورت گرفته و تلاش می شود بزودی این فعالیت ها از سر گرفته شود.

وی گفت: تا وقتی که کامیون های طرف عراقی در مرز مهران حصور نداشته باشند امکان بارگیری و جابجایی بار بین کامیون های ایرانی و عراقی و فعالیت های تجاری در این مرز امکان پذیر نیست.

مرز تجاری مهران به علت امنیت و نزدیکی جغرافیایی به عراق از مهمترین گذرگاههای خروجی و ورودی تجاری است.

از دیروز خبرهای تایید شده ای از سوی وزارت بهداشت در خصوص ورود بیماری کرونا به کشور منتشر شده و تا کنون بر اساس منابع معتبر خبری ۲ نفر به علت ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا عراق وزارت بهداشت مهران تجاری مرز انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تجاری مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ هم استانی‌ها از توقف در حاشیه روخانه‌ها دوری کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان کمالی مدیر کل هواشناسی گلستان گفت: باد به نسبت شدید، بارش برف در قلل مرتفع، تگرگ، باران و کاهش محسوس دما از پیامد‌های فعالیت این سامانه است که از بامداد فردا آغاز می‌شود.

او با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی افزود: بالا آمدن آب رودخانه، احتمال سیلاب ناگهانی در نواحی کوهستانی و شیبدار، آبگرفتگی برخی خیابان‌ها، اختلال در رفت و آمد جاده‌ای و احتمال خسارت به برخی سازه‌ها از پیامد‌های فعالیت این سامانه است.

کمالی همچنین از ممنوعیت فعالیت‌های دریایی خبر داد و گفت: از امشب تا اواخر وقت سه‌شنبه دریا متلاطم و مواج است و سرعت وزش باد گاهی اوقات به بیش از ۶۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج به نیم الی ۱.۲ متر می‌رسد و به دلیل مواج بودن دریا، احتمال پاره شدن تور‌های صیادی و صدمه به ماهی‌های در قفس و قایق‌های کوچک دریایی وجود دارد.

وی با بیان اینکه با فعالیت این سامانه بارشی احتمال آسیب به محصولات باغی، زراعی، دامی و گلخانه‌ای وجود دارد، تاکید کرد: از روز پنج‌شنبه تا اواسط هفته آینده شرایط جوی آرام همراه با افزایش تدریجی دما در گلستان پیش‌بینی می‌شود.

همچنین با توجه به اینکه فصل کوچ عشایر است از آنها خواسته شده احتیاط لازم را داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ در حاشیه روخانه‌ها توقف نکنید
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ هم استانی‌ها از توقف در حاشیه روخانه‌ها دوری کنند