Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد- شرکت بیمه معلم در راستای ایفاء تعهدات اجتماعی، با تصمیم مدیرعامل و هیئت مدیره، امسال هزینه چاپ سررسید را به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد، این شرکت بیمه‌ای امسال نیز بر عهد خود باقی ماند تا مانند سال‌های پیش گامی عملیاتی در زمینه توسعه مناطق محروم کشور بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا هزینه چاپ سررسید را به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان که دچار قهر طبیعت شدند، اختصاص داد.

گفتنی است، طی سال‌های گذشته نیز شرکت بیمه معلم در راستای سیاست‌های استراتژیک خود در زمینه صرف هزینه سررسید، اقدامات عملیاتی را محقق نموده است.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه

رضا تحویلیان، مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه  در خصوص خدمات پوشش بیمه سلامت برای درمان ناباروری، گفت : در راستای جوانی جمعیت و تشویق زوجین به فرزندآوری بیمه سلامت بسیاری از هزینه‌های ناباروری را متقبل شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۲ مرکز ناباروری طرف قرارداد در کرمانشاه، تصریح کرد: در مراکز درمان نازایی بیمارستان معتضدی و جهاد دانشگاهی بیش از ۹۰ درصد هزینه‌ها را بیمه سلامت پرداخت می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه، از نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان خبر داد و گفت: این زوجین طی سال گذشته ۱۱ هزار و ۵۵۹ بار به مراکز درمانی ناباروری مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به هزینه ۱۲ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومانی بیمه سلامت برای زوج‌های نابارور استان طی سال گذشته، خاطرنشان کرد: زوجینی که یک‌سال از ازدواج یا از تمایل بارداری گذشته و باردار نشده می‌توانند به مراکز زیرپوشش بیمه سلامت کرمانشاه مراجعه کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • سفر به عتبات گران‌تر از سفر به ترکیه
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه
  • تلاش مناطق آموزش و پرورش به ارتقای شاخص‌ها معطوف شود