Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود ستایشی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص چگونگی روند برگزاری انتخابات اظهار داشت: نظارت بر روند انتخابات با کم‌ترین امکانات و کمترین نیروی انسانی انجام شد و هر کجا که لازم بود ورود پیدا کردیم و همه برنامه‌ها به احسن وجه انجام شد.

ستایشی با اشاره به انجام نظارت بر فرآیند امحا گفت: در بحث چگونگی فعالیت دستگاه‌های احراز هویت در چند منطقه از نظر نرم افزاری و سخت افزاری ایراداتی وجود دارد که باید با نظارت دقیق کمترین مشکل را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص حضور خبرنگاران نیز عنوان داشت: تجمیع کارت خبرنگاران و اعضا شعب به صورت تجمیعی و به بهترین شکل انجام گرفته است و می‌بایست برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن حماسه ملی وزارت نیرو در خصوص تأمین برق و وزارت ارتباطات برای پایداری شبکه‌های رایانه‌ای هوشیار باشند.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران عنوان داشت: در دادگستری برخورد با تخلفات انتخاباتی در باب ماده ۶۷ است که در کمال بی طرفی انجام خواهد شد، البته مجری انتخابات وزارت کشور و ناظر شورای نگهبان هستند.

ستایشی در خصوص شفافیت منابع تبلیغات کاندیداها نیز اظهار داشت: شفافیت منابع تبلیغات کاندیداها هنوز به خوبی اعمال نشده است.
 

کد خبر 4857978

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی دادگستری استان تهران تخلفات انتخاباتی انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران گرگان مجلس شورای اسلامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه باید با گران‌فروشی در داروخانه‌ها برخورد شود، گفت: مراجعه کنندگان به داروخانه‌ها عموماً به دلیل حال روحی و جسمی، تخلفات در داروخانه‌ها را پیگیری نمی‌کنند و این موضوع وظیفه دانشگاه علوم پزشکی را دو چندان می‌کند.

غلامیان گفت: برخی از بازرسان و مسئولان رسیدگی به تخلفات این حوزه خودشان ذی‌نفع هستند که این موضوع برخورد با متخلفان را تا حد زیادی پیچیده می‌کند.

وی بر نظارت بیشتر بر فعالیت داروخانه‌ها و مراکز درمانی تاکید کرد و گفت: در حوزه دارو و درمان باید به صورت مستمر نظارت صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین بر افزایش نظارت‌ها بر میدان میوه و تره بار شهید رجایی تاکید کرد و گفت: کنترل قیمت‌ها در میدان تره بار تاثیر بسیار زیادی در کنترل قیمت در سطح شهر خواهد داشت و تعزیرات، صمت و جهاد کشاورزی باید با جدیت این موضوع را پیگیری کنند.

وی گفت: اصلاح فرایند نرخ گذاری و نصب برچسب قیمت، اولین اقدامی است که باید هرچه سریع‌تر در میدان میوه و تره بار شهید رجایی عملیاتی شود.

دیگر خبرها

  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار چیست؟
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • ماجرای ماشین پلیس های "دوربین دار" تهران چیست؟
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • ماجرای ماشین پلیس‌های "دوربین‌دار" تهران چیست؟
  • گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران چیست؟
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی