Web Analytics Made Easy - Statcounter

قانع گفت: برای برگزاری انتخابات روز جمعه دوم اسفند، ۴۵۰ نیروی سازمان آتش‌نشانی در شیراز در ۲۱ ایستگاه در حالت آماده باش هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد هادی قانع» در آستانه برگزاری انتخابات از آمادگی کامل تمام نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: برای برگزاری انتخابات روز جمعه دوم اسفند، 450 نیروی سازمان آتش‌نشانی در شیراز در 21 ایستگاه در حالت آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز افزود: این نیروها با تمام تجهیزات لازم به حالت آماده ‌باش در می آیند و در صورت وقوع هر حادثه ای در اسرع وقت به محل وقوع، اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: سازمان آتش‌نشانی در شیراز در روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، مانند سایر ارگان‌های ستاد مدیریت بحران حضور دارد.

قانع با تاکید بر تعدد پایگاه های برگزاری انتخابات، عنوان کرد: امکان استقرار اکیپ‌های آتش‌نشانی در تمامی پایگاه‌ها وجود ندارد اما در محل نگهداری وسایل و ابزارهای ویژه و صندوق‌های رای در نواحی جنوبی، شمالی و مرکزی شیراز، تیم های آتش نشانی مستقر خواهند شد.

گفتنی است، علاوه بر آماده‌ باش کامل تمام نیروهای سازمان آتش‌نشانی، در نقاط پرتردد شهر نیز نیروها در حالت آماده‌ باش کامل خواهند بود.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: آتش نشانی شیراز انتخابات مجلس شهرداری شیراز آماده باش شیراز برگزاری انتخابات سازمان آتش نشانی آتش نشانی حالت آماده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا معروفی اظهار کرد: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی در ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه حریق یک دستگاه خودرو نیسان در لاین شمالی آزادراه قزوین زنجان جنب پمپ بنزین آفتاب درخشان صحرا اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۵ و ۴ به محل حادثه اعزام شدند و ضمن ایمن سازی مکان حادثه نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین ادامه داد: در دومین مأموریت در ساعت ۲۰:۴۵ واژگونی خودرو پرشیا در پل غیرهمسطح امام رضا (ع) به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که در این حادثه آتش نشانان ایستگاه ۱ باغ دبیر در محل حضور یافتند.

معروفی اضافه کرد: همچنین در حادثه واژگونی خودروی دیگری در ساعت ۲۱:۵۵ دقیقه در لاین شرقی بلوار آیت الله ابوترابی نرسیده به چهارراه شورا، آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی با حضور در محل با ایمن سازی مکان حادثه و رهاسازی راننده به مأموریت خود پایان دادند.

کد خبر 6081738

دیگر خبرها

  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • حریق در انبار کالا و کپسول گاز - شیراز
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز
  • آتش سوزی گسترده در انبار کالا در شیراز
  • شرق تهران هم به آتش‌نشانی بانوان مجهز شد | بازرسی از ساختمان‌ های ناایمن ادامه دارد
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران