Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی ملک حسینی بعدازظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مردم ما با حضور حداکثری و آمدن پای صندوق انتخابات و بله گفتن به نظام مقدس جمهوری اسلامی، حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

وی بیان داشت: در این دوره از انتخابات با توجه به فعالیت‌های انجام شده، در بسیاری از آیتم‌ها کاهش چشمگیری، در حوزه تخلفات داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک حسینی افزود: سیاست پیشگیری مانع از آن نیست که در آن جاهایی که خدای نکرده افرادی بخواهند از خطوط قرمز عبور کنند برخورد نکنند برخورد ما در عبور از خطوط قرمز سریع و قاطع خواهد بود.

وی تصریح کرد: فردا انشاالله یک شور و شعور انقلابی و انتخاباتی را در استان خواهیم دید و حضور پرشور و حماسی مردم به تمام جهان مخابره خواهد شد.

ملک حسینی افزود: امروز نیز که تبلیغات ممنوع است، فضای مجازی تحت رصد است و از مردم تقاضا می‌کنم که در روز پنجشنبه که سکوت کامل تبلیغاتی هست و ستادها قطعاً تعطیل و جمع آوری خواهند شد، قانون را رعایت کنند و در روز جمعه که روز انتخابات است همه با شور و شعف از همان ساعات ابتدایی صبح حضور پیدا کنند.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلاتی که همیشه در امر انتخابات داریم این است که برخی رأی دادن را به ساعتهای پایانی موکول می‌کنند و توصیه می‌کنیم که مردم عزیز استان حتی المقدور در ساعات ابتدایی برای رأی گیری اقدام کنند.

کد خبر 4858015

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج کهگیلویه و بویراحمد انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران گرگان مجلس شورای اسلامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش قدس آنلاین، ولی بهره مند، کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بررسی نقشه‌ها و الگوهای جوی از امروز دوشنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه جو استان کهگیلویه و بویراحمد تحت تاثیر سامانه ناپایدار بارشی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این مدت و بیشتر از بعداز ظهر امروز در برخی مناطق رگبار باران و رعد و برق احتمال تگرگ و افزایش سرعت و وزش باد و گرد و غبار رقیق پیش بینی می‌شود.

بهره مند اظهارکرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه آسمان استان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد انتظار می رود.

کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از امروز تا روز چهارشنبه قدری کاهش نسبی دما وجود دارد و از روز پنجشنبه دما روند افزایشی به خود خواهد گرفت.

بهره مند عنوان کرد: برای امروز تا پایان روز چهارشنبه هشدار سطح زرد صادر شده است.

وی بیان کرد: شهر لیکک و ایستگاه امامزاده جعفر با بیشینه دمای۳۱.۴ درجه سانتیگراد و سی سخت با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد