Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@12:39:57 GMT

واکنش مسی به حواشی اخیر در باشگاه بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۱۱۶۸

واکنش مسی به حواشی اخیر در باشگاه بارسلونا

خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال بارسلونا به اتفاقات اخیری که در این تیم اتفاق افتاده واکنش نشان داد. تاریخ انتشار: 19:01 - 01 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۸۴۳۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، لیونل مسی مهاجم آبی و اناری‌پوشان در مصاحبه‌ای با موندو صحبت‌هایی را درباره تمدید قرارداد خود، اتفاقات اخیر، لیگ قهرمانان اروپا، توپ طلا و موضوعات کلی دیگر صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد حواشی اخیر درباره حمله رسانه‌های خودی به بازیکنان از جمله خودش گفت: حقیقتا این موضوع من را غافلگیر کرد. من در سفر بودم و از موضوعات خبر نداشتم، وقتی برگشتم کمی از چیز‌ها را فهمیدم. رئیس همان چیز‌های که علنا گفته بود را به ما گفت اوضاع از چه قرار بوده است و قرار است چگونه شود، بیشتر از این چیزی نمی‌توانم بگویم.

مهاجم تیم فوتبال بارسلونا در مورد اینکه آیا از حرف‌های بارتومئو متقاعد شده است یا خیر، گفت: حقیقتش من از اتفاق افتادن چنین موضوعی متعجب هستم، اما شواهدی هم وجود دارد و ما باید صبر کنیم ببینیم که آیا این شواهد درست هستند یا خیر. فعلا باید صبر کرد ببینیم چه رخ خواهد داد و بعد از آن می‌توانیم بیشتر حرف بزنیم، در کل نسبت به این موضوع بسیار متعجب هستم.

وی در مورد اینکه آیا زندگی در بارسلونا را دوست دارد یا خیر، تاکید کرد: عاشق بارسلونا هستم علی‌رغم اینکه دلتنگ روزاریو شدم ولی بارسلون خانه من است و اینجا بیشتر از آرژانتین زندگی کردم. زندگی در بارسلون را دوست دارم چون برای خودم و خانوادم نرمال محسوب می‌شود. احساس خوبی نسبت به سال‌های قبل دارم. درست است که در بازی‌های اخیر گلی نزدم ولی از نظر جسمانی در شرایط خوبی قرار دارم. درحال واردن شدن به سال‌های زیادی در زندگی‌ام هستم و نمی‌دانم چه می‌شود، اما من احساس می‌کنم که خیلی خوب هستم.

کاپیتان بارسلونا در پاسخ به این سوال که زندگی او در یک روز عادی چگونه است، تصریح کرد: کاملا نرمال است، خوشبختانه این حرفه به من اجازه می‌دهد که مدت زیادی را با بچه‌هایم باشم، این فرصت را به من می‌دهد که بعد از تمرین با آنتوئلا غذا بخورم و با با بچه‌ها باشم، پس از آن شب می‌رسد باید شام بخورید و بخوابید، چون سه نفر هستند کارها بسیار زیاد است، سه‌شنبه‌ها و پنجشنبه‌ها فوتبال دارند و ما برای دیدن آنها به مدرسه می‌رویم وحدود ساعت ۷ شب به خانه می‌رسیم.

مسی در مورد اینکه از برد اتلتیکومادرید مقابل لیورپول شگفت‌زده نشده است، گفت: از برد اتلتیکو مقابل لیورپول شگفت زده نشدم چون در روز قرعه‌کشی در رختکن با هم حرف می‌زدیم و معلوم بود که لیورپول روز سختی در وندامتروپولیتانو خواهد داشت. بازی‌ها همه پیچیده و دشوار هستند. به طور مثال پاریس در خانه دورتموند باخت، لیورپول به زمین اتلتیکو رفت و مغلوب شد.

وی در مورد عملکرد دیه‌گو سیمئونه در اتلتیکو خاطرنشان کرد: سیمئونه عالی عمل می‌‎کند. هرسال تیم با ورود و خروج بازیکنان تغییر می‌کند ولی آنها به خاطر دیگو به عملکرد خوب‌شان همچنان ادامه می‌دهند.

برترین گلزن تاریخ بارسلونا در مورد محرومیت در نظر گرفته شده برای سیتی گفت: همه به خاطرش شگفت زده شدند چون کسی انتظار همچین جریمه‌ای نداشت. به نظرم اگه سیتی در لیگ قهرمانان بازی نکند احتمالا چند بازیکن به فکر خروج از تیم خواهند افتاد.

مسی در مورد رقیبان این تیم برای فتح لیگ قهرمانان تاکید کرد: همه تیم‌های لیگ قهرمانان قوی هستند ولی لیورپول، یوونتوس، پاریس و رئال از سایر تیم‌ها قویتر هستند.

وی در مورد جایزه مشترکی که همراه با لوئیس همیلتون برد، اینطور توضیح داد: این فوق‌العاده است که به عنوان اولین فوتبالیست این جایزه را می‌برم. واقعا می‌خواستم در مراسم باشم ولی به خاطر مسائل تبلیغاتی مجبور به سفر به دبی بودم. ولی سال آینده تلاش خواهم کرد در مراسم حاضر باشم حتی اگر کاندیدا هم نباشم.

مهاجم بارسلونا در مورد اینکه آیا تصمیم دارد تا ۴۰ سالگی به بازی کردن ادامه دهد یا خیر، گفت: خواهیم دید در آینده چه اتفاق رخ خواهد داد.

مسی در مورد بستن قرارداد با آگوئرو گفت: شما چی می‌خواهید؟! باید با همه قرارداد ببندیم.

وی در مورد بازی فصل گذشته بارسلونا لیورپول تصریح کرد: نمی‌توانم چیزی که در لیورپول افتاد را توضیح بدم. بازی مقابل رم می‌تواند یک بار رخ بدهد، ولی اگر در سال آینده دوباره اتفاق بیفتد قابل توصیف نیست! اگر می‌خواهیم به دور بعدی لیگ قهرمانان برسیم باید بهتر کار کنیم. به نظرم تا امروز تلاش کافی برای کسب لیگ قهرمانان انجام نداده‌ایم. ما باید نظم بیشتر داشته باشیم و چیز‌هایی که در تمرین را یاد گرفتیم را انجام بدهیم و اشتباه بچگانه انجام ندهیم تا حادثه لیورپول و رم دوباره تکرار نشود.

کاپیتان بارسلونا در مورد پیش‌بینی خود از قهرمان این فصل لالیگا گفت: در ابتدای این فصل ما و رئال امتیازات زیادی را از دست داده‌ایم و باید تا آخر فصل تلاش کنیم و ال‌کلاسیکو همه چیز را تعیین نخواهد کرد. مسابقات مهمی برگزار می‌شود. هم ما بازی‌های سختی داریم و هم حریف. در لالیگا ما امتیاز‌های مهمی را از دست دادیم و به همین دلیل فکر می‌کنم تا آخر لیگ دو تیم برسر لالیگا با هم رقابت کنیم، ما مشکلات زیادی داریم الیته رئال مادرید هم این مشکلات را دارد. آنها در خانه خود مقابل سلتاویگو به تساوی رسیدند این موضوع برای ما هم ممکن است رخ بدهد. من قبلا گفته‌ام به نظرم تیم‌های امسال در لالیگا نا منظم عمل کرده‌اند و ما هم جزوی از آنها هستیم.

مسی در مورد مرگ کوبی برایانت گفت: در ابتدا خبر مرگ برایانت را باور نمی‌کردم، ولی بعدش فهمیدم خبر درست است و واقعا از این اتفاق شوکه شدم.

برترین گلزن تاریخ بارسلونا در خصوص حضور ستین در این تیم خاطرنشان کرد: ستین خیلی به ما نزدیک است و با ما زیاد در مورد فوتبال حرف می‌زند و خیلی از فوتبال می‌داند. اخراج والورده لحظات سختی را برای ما رقم زد، چون آن علاوه بر مربی خوب بودن، شخصیت بزرگی هم داشت. اخراج مربی راحت است! ما در بازی مقابل اتلتیکو جلو بودیم، ولی ناگهان باختیم و این شرایط را سخت کرد.

وی در مورد جدایی رونالدو از رئال مادرید تاکید کرد: رفتن رونالدو کار را برای رئال مادرید سخت کرد. درست است آنها بازیکنان بزرگی دارند، ولی رونالدو در هر فصل ۵۰ گل برای آنها می‌زد و تاثیر زیادی روی موفقیت‌های این تیم داشت.

برترین گلزن بارسلونا در خصوص عملکرد‌ اخیر رونالدو گفت: طبیعی است او همچنان به گلزنی خود ادامه دهد، رونالدو یک مهاجم شکارچی است که به گلزنی علاقه داشته و در روز‌هایی که به میدان می‌رود موفق به گلزنی می‌شود.

مسی در خصوص حواشی به وجود آمده توسط آبیدال گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی برای او افتاده است که او این را گفت، اما فکرمی‌کنم من به این دلیل پاسخ او را دادم، چون احساس حمله کردم! احساس کردم که به بازیکنان حمله شده است و آنها متهم شده‌اند و چیز‌های زیادی درباره رختکن گفته می‌شود، اینطور اخبار باعث می‌شد مردم فکر کنند که رختکن قدرت زیادی دارد و بیشتر تصمیم‌ها را بازیکنان می‌گیرند در حالی که هرکسی وظیفه‌ای دارد آبیدال به عنوان یک مدیر فنی باید مسئولیت کار‌های خود را برعهده بگیرد او مسئول اخراج والورده بوده است و تصمیمش را خودش گرفته است نه ما به همین دلیل برای روشن رشدن موضوع واکنش نشان دادم. می‌دانستم که نمی‌توانم اجازه دهم مدیرورزشی به بازیکنان رختکن حمله کند.

وی در خصوص اینکه آیا به عنوان کاپیتان تیم احساس کردید که حرف‌های آبیدال به شما مربوط است، گفت:  پاسخ من برای هر دو مورد بود، به همین دلیل بود که به آبیدال گفتم اگر چنین بازیکنی وجود دارد نام ببرید، البته در سطح شخصی هم کمی ما کارم بی ربط نبود، چون همیشه حرف‌های زیادی وجود دارد که من دستور می‌دهم در باشگاه چه شود یا چه کسی خارج و داخل شود درحالی که درست نیست.

کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا در مورد اینکه چرا انقدر این حرف تکرار می‌شود که شما در تصمیمات دخالت دارید، تصریح کرد:  خود من هم نمی‌دانم، این طور چیز ا برای من در آرژانتین هم رخ می‌دهد یا مربیان را من انتخاب می‌کنم و دستور می‌دهم دوستانم در ترکیب باشند. اما فکر کنم این هم ثابت شده است چرا که در بسیاری از موضوعات آنچه من خواسته‌ام در تیم اجرا نشده است و این چنین صحبت‌هایی را رد می‌کند.

مسی در پاسخ به این سوال که رابطه‌اش با گریزمان گفت: ما همانند بقیه هم تیمی‌ها رابطه خوبی باهم دیگر داریم، در خارج از زمین هم باهم در ارتباط هستیم. بدیهی است در ابتدا حضورش برای هماهنگی مشکلاتی وجود داشته باشد، او عادت داشت به روش دیگری بازی کند البته اینکه در سمت چپ باشد برعهده خودش بوده است که ممکن است بهترین پُست برای او هم نباشد. ما فرصت‌های بیشتری برای همکاری با همدیگر پیدا می‌کنیم، با توجه به شرایط هر بازی ما هماهنگی خوبی باهم داریم.
وی در مورد بازگشت سوارز به میادین گفت: او برای بازگشت مشتاق و دیووانه است، ما صبر خواهیم کرد تا ببینیم تحولات او چگونه خواهد بود. امیدواریم او زودتر به میادین بازگردد چرا که او بازیکن مهمی برای ما است نبود او در تیم ما اکنون احساس شده است ما واقعا به حضورش نیاز داریم.
کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا در مورد باگزشت نیمار به این تیم توضیح داد: بار‌ها گفته‌ام که در سطح ورزشی نیمار یکی از بهترین بازیکنان کنونی جهان است و دوست دارم که به بارسلونا برگردد.
مسی در رابطه با اینکه آبیدال گفته همزمان لاتارو و نیمار به بارسا بیایند غیرممکن نیست، گفت: او بازیکن تماشایی است، بنظر می‌رسد که اکنون او بازیکن عالی محسوب می‌شود و خیلی در این مدت رشد کرده است. اکنون درحال نشان دادن قابلیت‌های خود است و کیفیت زیادی دارد.   وی در مورد اینکه لائوتارو مارتنز عنوان کرده که عاشق لوئیر سوارز است و آیا این موضوع می‌تواند کار او را برای آمدن به بارسلونا راحت‌تر کند، خاطرنشان کرد:‌ ای کاش همه بتوانند، بیایند (نیمار و لاتارو) و همه باهم برای عناوین‌ها رقابت کنیم لاتارو شباهت زیادی با سوارز دارد. او توپ را خوب مدیریت می‌کند و آن را نگه می‌دارد، در زمان مناسب آن را تبدیل به گل می‌کند. لوئیس سوارز می‌تواند به لاتارو کمک کند بهتر با تیم هماهنگ شود، هرچند که تمام این قضایا فعلا در حد یک فرضیه است. بیشتر بخوانید: هالیوود یا بارسا؛ دوراهی عجیب لیونل مسی! انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیونل مسی بارسلونا تیم فوتبال بارسلونا بارسلونا در مورد لیگ قهرمانان مسی در مورد چیز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: آخرین خبر

tags # سید جواد هاشمی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • حواشی فوتبال جهان
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی + ویدئو
  • ببینید | کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی
  • واکنش سید جواد هاشمی به حواشی اخیرش + فیلم
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • حواشی دومین روز سفر رئیس جمهور به پاکستان