Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:44:30 GMT

آمادگی ۷۹ شعبه اخذ رای در شهربابک

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۱۳۰۶

آمادگی ۷۹ شعبه اخذ رای در شهربابک

حجت الاسلام یوسف ملایی رئیس شورای نگهبان شهرستان شهربابک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: ۲۲ نفری که برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهربابک تایید صلاحیت شده بودند، ۱۵ نفر انصراف دادند.

او افزود: در کل شهرستان شهربابک ۷۹ شعبه اخذ رای وجود دارد که از این تعداد ۶۷ شعبه در بخش مرکزی و ۱۲ شعبه در بخش دهج قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام ملایی بیان داشت: طبق عرف مردم در شهربابک از ۷ نفر نامزد انتخابات باقی مانده در این شهرستان ۳ نفر اصول گرا و ۴ نفر اصلاح طلب هستند.

او به آمار واجدین شرایط در این دوره از انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: حدود ۵۷ هزار نفر در شهربابک واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

او تصریح کرد: ناظران و نیرو‌های هیئت اجرایی انتخابات شهربابک آماده برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در شهربابک هستند.
حجت الاسلام ملایی به حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: هر کسی که با نظر مردم اصلح باشد و بیشترین رای را بیاورد، قابل احترام است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «حمید رضا بهمنی نژاد» در جلسه مشترک مسئولان برگزار کننده مرحله دوم انتخابات شهرستان گنبدکاووس که با حضور استاندار گلستان برگزار شد اظهار کرد: براساس تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات، تمامی رأی دهندگان مرحله دوم منحصراً در حوزه انتخابیه ای که در مرحله اول انتخابات رأی داده اند شرکت خواهند نمود و کسانی که در مرحله اول در هیچ یک از حوزه های انتخابیه رأی نداده باشند نیز می توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.
 
به گفته وی؛ تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم پیش بینی شده که در همین رابط جلسه با نامزدهای راه یافته به مرحله دوم و همچنین نشست با  ائمه جمعه و علمای شهرستان و برنامه های مختلف آموزشی و توجیهی در دستور کار قرار دارد.
 
گفتنی است؛ استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه بوده که در مرحله اول، منتخبان مردم در ۵ حوزه انتخابیه مشخص شده و در حوزه انتخابیه گنبد کاووس به دلیل عدم کسب حداقل بیست درصد از کل آراء توسط هیچ یک از نامزدها، انتخابات در این حوزه با رقابت بین دو نفر از نامزدهای راه یافته به مرحله دوم در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران