Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جلالی گفت: مردم با حضور میلیونی خود پای صندوق‌های رای، انتخاباتی باشکوه که مظهر اراده و پایداری ملت ایران است را به نمایش خواهند گذاشت و جان تازه‌ای به جریان مقاومت خواهند بخشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت فرارسیدن موعد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد؛

  ملت شریف و بزرگ ایران در حالی قدم به عرصه یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان می‌گذارد که بی‌تردید کشور در یکی از پیچ‌های مهم تاریخی در مسیر توسعه و تعالی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  اکنون زمانی است که استکبار و بدخواهان ایران اسلامی پس از آنکه هرآنچه توطئه و کید در چنته داشتند به کار گرفتند تا بین ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی  جدایی بیندازند، ابلیس‌وار در گوشه‌ای به نظاره نشسته‌اند تا ثمره دسیسه‌های خود را نظاره کنند. اما زهی خیال باطل که ملت ایران را نمی شناسند.   ملتی که بنابر فرمایش رهبر عزیزمان، تاب‌آوری‌شان در راه اسلام و انقلاب حیرت انگیز است. ملتی که در برهم زدن معادلات غرب و استکبار استاد است و اجازه نداده است هیچ یک از بدخواهانش تاکنون خشنود گردند.   این بار نیز ملت ایران به صحنه خواهد آمد چون می‌داند انتخابات امنیت آفرین و دشمن‌شکن است. چون می‌داند یک انتخابات پرشور با ناامیدی دشمنان، فشارهای اقتصادی و سیاسی دشمن را کاهش می‌دهد.   ایرانیان در انتخابات شرکت می‌کند چون فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی ایران را دوست دارند و به آن عشق می ورزند.   ملت ایران این بار نیز خواهد آمد چون آگاه است که شکوه انتخابات، مظهر پایداری و مقاومت ملی است.   این انتخاب نه فقط بر ایران که بر جغرافیای مقاومت نیز اثرگذار است و بدون شک مشارکت گسترده مردم، اراده جریان مقاومت را تقویت خواهد کرد.   شرکت در انتخابات وظیفه‌ ملّی، انقلابی، شرعی و یک جشن ملّی برای احقاق حق مدنی است تا گام دوم انقلاب استوارتر برداشته و حرکت در مسیر تعالی ایران اسلامی هموارتر شود.   سازمان پدافند غیر عامل کشور با دعوت از همه مردم برای حضور پرشور در انتخابات تاکید می‌کند؛ خلق حماسه‌ای دیگر به دست مردم فهیم ایران در راه است و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ملت نقش خواهد بست و در تاریخ خواهند نوشت که در 2 اسفند 1398، ملت ایران چشم جهانیان را خیره کرد./ پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار جلالی انتخابات مجلس انتخابات ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست قطعی هر کسی که در برابر جریان مقاومت اسلامی بایستد

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است؛

بسم ربّ الشّهداء و الصّدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

«البته نپندارید که شهیدان راه خدا مرده‌اند، بلکه زنده‌اند (به حیات ابدی و) در نزد خدا متنعّم خواهند بود.»

بار دیگر در امتداد خط سرخ شهادت حسینی، یکی دیگر از پیروان اهل بیت ع و چهرۀ شاخصی از دلدادگان خمینی کبیر و خامنه‌ای بزرگ در زندان ظالمان و عوامل شیطان بزرگ در باکو به شهادت رسید.

مدافع حرم حضرت زینب، پیرغلام اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، یار شهید حاج قاسم سلیمانی، حاج طالع یوسف‌اف (با نام جهادی حاج تقی) از رزمندگان مقاومت اسلامی حسینیون جمهوری آذربایجان در زندان رژیم صهیونیستی باکو مظلومانه و غریبانه به کاروان شهیدان راه حق پیوست.

حاج طالع یوسف‌اف از شیعیان مخلص و مجاهد جمهوری آذربایجان بود که برای محافظت از حرم حضرت زینب کبری و حضرت رقیه بنت‌الحسین ع داوطلبانه در سال ۱۳۹۵ به رزمندگان مدافع حرم پیوست. وی به رغم سن بالا در سوریه آموزش‌های نظامی را طی کرد و در عملیات‌های متعدد از جمله آزادی دیرالزور از اشغال سازمان جنایتکار داعش و تکفیریها به نبرد پرداخت.

شهید حاج طالع یوسف‌اف که به دلیل شخصیت پاک خود از نفوذ مؤثری در میان متدینین برخوردار بود، در شکل‌گیری «حسینیون جمهوری آذربایجان» که به دستور سردار دل‌ها مانند زینبیون، فاطمیون و حیدریون تشکیل شد، نقش ایفا کرد.

حاج طالع متولد ۱۳۴۶ (۱۹۶۷)، پس از سال‌ها جهاد فرهنگی و رزمی در جبهۀ مقاومت اسلامی در دی ماه ۱۴۰۱ با همکاری رژیم صهیونیستی و رژیم باکو در روسیه دستگیر و به باکو انتقال یافت.

رژیم باکو که رزمندگان مقاومت اسلامی و مدافعان حرم و تشکل شیعی «حسینیون» را در پیروی از رژیم صهیونیستی و حامیان آن «سازمان تروریستی» می‌نامد، با تشکیل پرونده در زمینۀ جرایم سنگین، حاج طالع را زندانی و تحت فشارها و شکنجه‌های سنگین قرار داد. حاج طالع به علت مقاومت در برابر شکنجه‌های رژیم باکو و پایداری بر مواضع اصولی و ضدصهیونیستی خود در ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در زندان باکو به شهدای مدافع حرم پیوست.

ما شاعران و نویسندگان تبریز با عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این مدافع مظلوم حرم زینب کبری سلام‌الله علیها به مردم تحت ستم جمهوری آذربایجان، خانوادۀ داغدیده و همرزمان شهید و فعالان حسینیون آذربایجان، این نوید را می‌دهیم که نظام ظلم و سازمان زنجیر و زندان، چنان که خدا و فرستادگانش بشارت داده‌اند سرنگون، و پرچم پیروزی صالحان برافراشته خواهدشد.

با درخواست از همۀ مراجع ذیربط، دستگاه دیپلماسی، رسانه‌های حقیقت طلب و شخصیت‌های بانفوذ به ویژه اهل قلم برای هر گونه حمایت جدی از رزمندگان مقاومت و مدافعان حرم در هر کجای جهان، به رژیم باکو هشدار می‌دهیم که؛ بترسید از روزی که فرارسیدن آن تقدیر الهی است؛ روزی که نظام ظلم از هم خواهدپاشید و سران ستمگر و متفرعن که امروز پیروان حسین مظلوم را به زنجیر و زندان کشیده‌اند، مانند مورچگان وحشت‌زده در زیر پای مردم له خواهند شد. صدها تن از پیروان حسین بن علی ع، فعالان هیئت‌های عزاداری حسینی و روحانیون آزاده‌ای را که گناهی جز پیروی از اهل بیت ع ندارند، از زندان‌های خود آزاد کنید… بترسید از آن روز محتوم که قفل زندان‌هایتان شکسته خواهدشد و دست از ستم و سرکشی بردارید. در برابر جریان مقاومت اسلامی نیایستید. اگر دین ندارید و آزاده نیستید، حداقل اهل خرد سیاسی باشید و از تجربۀ پیروزی جبهۀ مقاومت اسلامی در عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین درس بگیرید. جریان مقاومت اسلامی، جریان وابسته به خدا و نهضت عاشوراست. پیروزی این جریان را خدا تضمین کرده و هر کس در برابر این جریان بایستد، شکست خواهدخورد.

جمعی از شاعران و نویسندگان تبریز:

انجمن شاعران اهل بیت «علیهم‌السلام»

کد خبر 6087166

دیگر خبرها

  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • شکست قطعی هر کسی که در برابر جریان مقاومت اسلامی بایستد
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • بدعت عجیب در جریان تصویب بودجه؟
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس