Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:18:13 GMT

شاهین‌طبع: کاپ آسیا آماده‌سازی قبل از المپیک است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۱۳۶۹

شاهین‌طبع: کاپ آسیا آماده‌سازی قبل از المپیک است

مهران شاهین ‌طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، در نشست خبری پس از برد تیمش در برابر سوریه اظهار داشت: رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا فرصت خوبی برای ما در آستانه المپیک است تا برای این بازی ها آماده شویم. امیدوارم زودتر صعودمان به کاپ آسیا قطعی شود تا به جوان‌ترها فرصت دهیم و آینده خوبی برای بسکتبال کشورمان بسازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از بازیکنان در این بازی راضی هستم و از آن‌ها تشکر می‌کنم که با تمام‌ وجود بازی کردند. سوریه تیم خوب و قدرتمندی بود که در بازی های آسیایی نیز ما را اذیت کرد و برابرمان عملکرد خوبی داشت.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ابراز رضایت از وضعیت بازیکنان تصریح کرد: بازیکنانی که به اردو آمدند آمادگی خوبی دارند. البته به دلیل بازی‌های پر فشار لیگ از نظر ذهنی خسته اند اما باید برای بازی دوم آماده شوند.

وی با بیان این مطلب که امسال لیگ خوبی داریم گفت: بازیکنان آماده هستند و جا دارد از باشگاه ها تشکر کنم.

شاهین طبع درباره دیدار با قطر بیان کرد: قطر تیم خوبی دارد. کادر فنی آنها از سوریه بهتر است. چند بازیکن چند ملیتی هم دارند که قطعا کارمان سخت خواهد شد. امیدوارم مردم عزیز در بازی دوم حضور بیشتری در سالن داشته باشند.

برچسب‌ها تیم ملی بسکتبال ایران مهران شاهین طبع بسکتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال ایران مهران شاهین طبع بسکتبال تیم ملی بسکتبال ایران مهران شاهین طبع بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد

آفتاب‌‌نیوز :

فرشاد فلاحت زاده، در ارزیابی از عملکرد تیم ایران برابر ترکمنستان در بازی دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: بازی خوبی بود اما زمین کیفیت بازی را خراب کرده بود و شرایط را برای تیم ایران سخت کرده بود.

وی گفت: به دلیل مصنوعی بودن چمن بازیکنان نمی‌توانستند توپ را در زمین به راحتی حرکت دهند و بیشتر به ارسال توپ‌های بلند متوسل شده بودند که خدا را شکر در دقایق پایانی نیمه اول موفق به ثمر رساندن یک گل شدند.

فلاحت زاده خاطرنشان کرد: بازیکنان ما چون تکنیکی هستند روی زمین به راحتی کار می‌کنند و تمریناتشان به طور مرتب روی چمن طبیعی بوده و بازی روی چمن مصنوعی واقعا برای تیم ما سخت بود اما با این وجود در ارسال توپ های بلند عملکرد موفقی داشتند و بازی را به خوبی اداره کردند.

این پیشکسوت فوتبال در ارزیابی از تیم ترکمنستان گفت: این تیم در دور برگشت دوندگی زیادی داشت و چون در دور رفت ۵ گل خورده بودند انگار به بازیکنان این تیم برخورده بود و سعی داشتند در خانه خود به تماشاگران نشان دهند که ۵ گل اتفاقی بوده و  به دنبال جبران آن هستند.

وی افزود: این بازی چون در خانه حریف و در زمین چمن مصنوعی برگزار شد در مجموع به ضرر تیم ایران و سبب افت عملکرد آن ها شده بود.

فلاحت زاده در خصوص ضعف ایران در این بازی گفت: تیم ایران خوب بازی کرد و استفاده از جوانان در این بازی فرصت خوبی برای ارزیابی آنها بود تا کم کم این بازیکنان جایگزین بازیکنان پا به سن گذاشته تیم شوند. به عنوان مثال سیدحسین حسینی عملکرد خیلی خوبی در این بازی داشت و تاثیرگذاری این بازیکن در موفقیت تیم چیزی کمتر از علیرضا بیرانوند نبود و به خط دفاعی نظم خیلی خوبی داده بود.

وی ادامه داد: در تمام پست‌ها بازیکنان خیلی خوب کار کردند و ضعفی وجود نداشت. تنها ضعف زمین چمن و دوندگی بیش از حد بازیکنان ترکمنستان بود که روی عملکرد تیم ایران تاثیر نامطلوبی گذاشته بود و سبب شد تا ما نتوانیم به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

فلاحت زاده در پایان افزود: ۳ امتیاز این بازی از نظر انگیزشی و شرایط روحی و روانی تاثیر خیلی خوبی روی بازیکنان ما دارد و سبب می‌شود تا آنها در شرایط بهتری برای بازی‌های بعدی خود را آماده کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان مقابل ماکائو در کاپ آسیا
  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد
  • علی داوودی: المپیک سخت است،اگر کامل آماده باشم و روحیه‌ام خوب باشد اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنم
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است
  • لائوتارو: آماده بازی در المپیک هستم