Web Analytics Made Easy - Statcounter

الگری هنوز با تیمی برای فصل آینده مذاکره نکرده است.

طرفداری- نام ماسیمیلیانو الگری، سرمربی سابق یوونتوس و میلان، این روزها پیرامون باشگاه پاری سن ژرمن، منچستریونایتد و میلان بسیار شنیده می شود. گاتزتا دلو اسورت می گوید با وجود آنکه رالف رانگنیک به میلان نزدیک است، بوبان و مالدینی سعی دارند مکس الگری را به نیمکت روسونری برگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمربی باتجربه ایتالیایی که در پاریس به سر می برد، در گفتگو با AFP گفته است:

هیچ خبری در مورد مذاکره با پاری سن ژرمن نیست. این روزها در پاریس، شهر خارق العاده اروپایی هستم تا در مورد کتابم کارهای نهایی را انجام دهم اما با این حال، هیچ خبری در مورد پاری سن ژرمن وجود ندارد. در مورد آینده ام، حتی خودم هم خبر ندارم چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد. صحبت در این مورد بی احترامی به همکارانم خواهد بود. در ماه سپتامبر، به مربیگری برمی گردم. اگر همیشه به تعطیلات عادت کنم، دیگر به کار کردن فکر نخواهم کرد، به همین دلیل سعی می کنم بیشتر مطالعه [زبان انگلیسی] کنم. انگلیسی را به خاطر بالا بردن سطح فرهنگم و اینکه اکثر در خارج از کشور به مشکل برمی خورم، یاد می گیرم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)

در دیداری که هر ۵ گل در نیمه اول به ثمر رسید، سهم پاریسی ها ۴ گل بود تا شاگردان لوئیز انریکه به راحتی سه امتیاز دیگر به حساب خود واریز کنند.

دانلود (64.8MB)

دیگر خبرها