Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عبدالهاشم حسن‌نیا» روز پنجشنبه در دیدار با استاندار مرکزی، افزود:  مجوزهای لازم برای خرید ماشین‌آلات راهداری از شرکت هپکو اراک اخذ شده و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از آمادگی لازم برای پرداخت اعتبار مورد نیاز خرید این تجهیزات تخصصی برخوردار است.

وی ادامه داد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تمایل دارد با تامین ضمانت‌نامه‌های لازم از سوی شرکت هپکو اراک ۵۰ درصد مبلغ قرارداد خرید ماشین‌آلات راهداری مورد نیاز این سازمان را در هنگام عقد قرارداد پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور خاطرنشان کرد: خرید تجهیزات تخصصی راهداری از شرکت هپکو اراک علاوه بر تامین ماشین‌آلات مورد نیاز این سازمان، اشتغال و رونق تولید در شرکت هپکو این شهرستان را به همراه دارد.

در این نشست مقرر شد نقدینگی مورد نیاز تهیه برخی از قطعات مورد نیاز ساخت این تجهیزات سنگین و نیمه سنگین راهداری از سوی استانداری و مسوولان شرکت هپکو اراک تامین شود.

جابه‌جایی زمین پایانه بار اراک بر اساس مصوبه کاهش آلودگی استان مرکزی از دیگر محورهای نشست معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با استاندار این استان بود.

بازدید ار آزادراه ساوه - تهران، راهدارخانه گلدشت در کیلومتر ۶۰  محور اراک سلفچگان، بازدید از سوله ماشین‌آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از دیگر برنامه‌های سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به این استان بود.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.
روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده‌ای استان مرکزی تردد می‌کنند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی هپکو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی هپکو سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی هپکو سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور شرکت هپکو اراک استان مرکزی ماشین آلات مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر

غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  در بارش‌های اخیر دو روز گذشته در جنوب کشور  ۱۴ استان درگیر بوده است گفت: سه هزار و ۸۶ راهدار نفر روز و ۲ هزار و ۵۴۷ انواع ماشین آلات  مشغول فعالیت هستند  و در طی این مدت ۲۶ مسیر غیرشریانی و ۶ مسیر شریانی مسدود شدند و همکاران در  تلاش هستند که این  مسیر‌ها را بازگشایی کنند.

وی ادامه داد: بیشترین عملیات مربوط به ریزش برداری در سطح محور‌ها بوده است که ۳۸۰ مترمکعب تاکنون ریزش برداری شده  و ۵۱۸ محور روستایی مسدود شده است که شامل ۲ هزار روستا می‌شود.

بهرامی نیا توضیح داد:  شدت بارش‌ها از دیروز  افزایشی بوده که عمده آنها در استان‌های جنوبی از جمله هرمزگان، کرمان به ویژه جنوب کرمان و ایرانشهر و جنوب سیستان وبلوچستان و آذربایجان شرقی بوده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها
  • اضافه شدن ۲۰۰۰ باکس زباله در سطح شهر گرگان
  • ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب