Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلیت فروشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس از طریق سامانه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از فردا صبح آغاز می‌شود.

در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران روز یکشنبه 4 اسفندماه از ساعت 16:15 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه مندان به تهیه بلیت این دیدار می توانند از ساعت 9 صبح فردا جمعه دوم اسفندماه به سایت اینترنتی sepahanscticket.com مراجعه کنند.

10درصد صندلی‌های «نقش جهان» برای هواداران پرسپولیس

بر اساس مقررات سازمان لیگ، 10 درصد از صندلی های ورزشگاه نقش جهان (حدود 6 هزارصندلی) جهت هواداران تیم پرسپولیس در نظر گرفته شده است.

جهت خرید بلیت الکترونیکی وارد نمودن کد ملی ضروری است و برای ورود به ورزشگاه همراه داشتن تصویر بلیت (ترجیحا ً پرینت تصویر) و کارت ملی الزامی است.

ضمنا روز مسابقه، هیچ گونه بلیت فروشی در محل ورزشگاه نقش جهان انجام نخواهد شد./ روابط عمومی باشگاه فولادمبارکه سپاهان

بیشتر بخوانید: 

داوران دیدارهای استقلال-ذوب‌آهن و سپاهان-پرسپولیس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نقش جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی از هفته بیست و هشتم لیگ یک کشور لغو شد.

در حالی که قرار بود استقلال آبی پوش ملاثانی از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه امروز در هفته بیست و هشتم لیگ دست یک کشور در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای فجرسپاسی باشد، باشگاه استقلال خوزستان (گروه ملی صنعتی فولاد ایران) به عنوان مالک ورزشگاه غدیر اهواز به دو تیم اجازه ورود به ورزشگاه را نداد.

به گزارش ایسنا، دو تیم ساعت‌ها پشت در ورزشگاه غدیر معطل ماندند تا در نهایت با تصمیم ناظر بازی، لغو این دیدار به صورت مکتبوب و رسمی اعلام شد.

به گفته یکی از اعضای باشگاه استقلال ملاثانی، باشگاه استقلال خوزستان به آن ها اعلام کرده است، برگزاری این بازی در ورزشگاه غدیر با آن ها هماهنگ نشده بود و به همین دلیل به دو تیم فجر و ملاثانی اجازه ورود به ورزشگاه داده نشد. 

همچنین دو تیم فجر و ملاثانی ورزشگاه را ترک کردند.

بی‌تفاوتی باشگاه استقلال خوزستان نسبت به برگزاری این دیدار با توجه به اینکه لیگ یک در هفته‌های حساسی به سر می‌برد، آبروریزی بزرگی برای فوتبال خوزستان محسوب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تاجران لیگ برتری بالای سر مرواریدهای استقلال خوزستان جام حذفی/ استقلال ملاثانی شگفتی ساز شد/ حذف مس کرمان با درخشش خذیراوی

دیگر خبرها

  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد
  • رامین رضاییان دیدار با پرسپولیس را از دست داد
  • ادامه ماجرای تلخ سپاهان مقابل ملوان
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم