Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 76 MB برچسب‌ها جشنواره موسیقی فجر پروندهٔ خبری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر جشنواره موسیقی فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست نهایی گروه‌های منتخب جشنواره آئین‌های نمایشی روستایی رضوی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، سعید زمانی در این باره اظهار کرد: یکی از بخش‌های ششمین جشنواره روستایی آسمان هشتم مربوط به آئین‌های نمایشی و روستایی رضوی خواهد بود.

وی افزود: با توجه به آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، ۷ اثر مجوز حضور در هرمزگان برای رقابت با سایر گروه‌ها پیدا کرده اند. معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) بیان کرد: در همین راستا استان‌های آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگلویه و بویراحمد و هرمزگان صاحب نماینده برای شرکت در این رقابت‌ها هستند. زمانی خاطر نشان کرد: گروه راد از صومای برادوست ارومیه، باغ انار از باغ انار لردگان، نبی اکرم از زرکی میناب، انگاره از شهوار میناب و ضامن آهو از سیله در کردر رضوی از توابع شهرستان میناب به رقابت خواهند پرداخت. وی ادامه داد: اختتامیه این رقابت‌ها از ۲۷ تا ۲۹ فروردین ماه در روستای کردر رضوی برگزار خواهد شد.

رقابت ۱۹ گروه سرود روستایی در کردر

رضوی معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) از رقابت ۱۹ گروه سرود در ۲ رده سنی زیر و بالای ۱۵ سال در ۲ بخش دختران و پسران خبرداد.

سعید زمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره سرود روستایی رضوی که زیر مجموعه ششمین جشنواره روستایی آسمان هشتم محسوب می‌شود با حضور ۱۹ گروه در کردر رضوی به کار خود پایان می‌دهد.

وی افزود: این گروه‌ها در دو بخش پسران و دختران و در ۲ رده سنی زیر و بالای ۱۵ سال باهم به رقابت خواهند پرداخت. معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) بیان کرد: در همین راستا استان‌های کرمان، هرمزگان، خراسان رضوی، چهار محال و بختیاری، یزد، البرز و بوشهر صاحب نماینده برای شرکت در این رقابت‌ها هستند.

زمانی خاطر نشان کرد: در این جشنواره در بخش پسران، ۳ گروه در رده سنی بالای ۱۵ سال و ۸ گروه در رده سنی زیر ۱۵ سال باهم رقابت خواهند کرد، همچنین در بخش دختران، ۳ گروه در رده سنی بالای ۱۵ سال و ۵ گروه در رده سنی زیر ۱۵ سال باهم رقابت خواهند کرد.

وی ادامه داد: اختتامیه این رقابت‌ها از ۲۷ تا ۲۹ فروردین ماه در روستای کردر رضوی برگزار خواهد شد.

گروه‌های منتخب سرود روستایی رضوی به شرح ذیل است: ۱- معراج ۲- سقای حسین(ع) ۳- نوای موعود ۴- خانه احسان حاجی آباد ۵- شهید جواد ناصری ۶- آفتاب ۷- نورالقائم ۸- میثاق یزد ۹- حمزه سیدالشهدا(ع) ۱۰- طریق القدس ۱۱- طپش ۱۲- شادینه بختیاری ۱۳- خانه احسان حاجی آباد ۱۴- دبیرستان هاجر ۱۵- مدرسه حضرت فاطمه(س) ۱۶- نورالهدی ۱۷- کنگ کهن ۱۸- دختران میثاق ۱۹- زهروان زینبی (س)

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896479

دیگر خبرها

  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • «خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • فهرست نهایی گروه‌های منتخب جشنواره آئین‌های نمایشی روستایی رضوی اعلام شد
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • برگزاری جشنواره اذان آوای ماندگار در تبریز
  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند