Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@19:02:22 GMT

سردار حاجی‌زاده: هر رأی یک موشک به قلب دشمن است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۱۷۵۶

صراط:

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم یادواره شهدای نیروی زمینی سپاه پاسداران و شهید سپهبد قاسم سلیمانی که در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: اگر مردم ایران می‌خواهند انتقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را از دشمن بگیرند، همگی فردا در انتخابات شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر وی ادامه داد: آمریکا و دشمنان ایران برنامه‌ای را که برای سوریه و یمن پیاده کردند، به شیوه‌ای گسترده‌تر برای ایران اسلامی در نظر داشتند و اگر نبودند شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران امروز شاهد امنیت در کشور نبودیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید با تمام قوا این امنیت حاصل شده از خون شهدا را حفظ کنیم.

سردار حاجی زاده در پاسخ به این سوال که فردا انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود، افزود: پس از شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همه مردم ایران خواستار انتقام سخت از دشمن شدند حال امروز وقت آن رسیده است تا همه مردم از هر جناح و مذهبی و با هر دیدگاهی در این انتخابات شرکت کنند، زیرا هر رای آن‌ها موشکی به قلب دشمن است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سردار امیرعلی حاجی زاده ستاد نیروی زمینی سپاه یادواره شهدای نیروی زمینی سپاه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: از سپاه و نیروهای مسلح که با عملیات وعده صادق دل تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را شاد کردند و زهر چشمی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در سال گذشته و ماه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از فرزندان رشید نیروی انتظامی، سپاه و بسیج به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند، اما متأسفانه نیروی انتظامی از امکانات فیزیکی از قبیل پایگاه‌ها و قرارگاه‌های ایمن و حتی لباس و اتومبیل مناسب که جان آن‌ها را حفظ کند، محروم است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است دولت و مسؤولان نظام تدابیر لازم امنیتی را فراهم کنند و از نیروهای بومی در برنامه ریزی‌ها بیشتر استفاده کنند تا ما هر روز مجبور نباشیم نه تنها شهدای استان، بلکه سایر استان‌ها را بر دوش مردم تشییع کنیم.

کد خبر 6086496 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • ببینید | راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر فاش شد + فیلم
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر + فیلم
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان