Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق رم و کنونی لیون گفت با اما و اگرها می توان پاریس را در یک بطری جا داد و ژست ویولن او پاسخی غریزی بوده که در همان زمین تمام شده است.

طرفداری - المپیک لیون در فصلی آشفته قرار است در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف یوونتوس برود. رودی گارسیا باید بدون ممفیس دیپای مقابل بیانکونری قرار بگیرد و معتقد است غیبت وینگر هلندی برای آنها، می تواند به اهمیت غیبت کریستیانو رونالدو برای یوونتوس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفتگوی مفصلی با کوریره دلو اسپورت گفت:

این موقعیت بزرگی برای لیونِ من است. اگر بتوانیم صعود کنیم، دستاورد بزرگی خواهد بود؛ مخصوصا بدون ممفیس دیپای که کریستیانو رونالدوی ما است. یووه را بدون CR7 تصور کنید. 

چگونه باید کریستیانو رونالدو را متوقف کنیم؟ او باید لب مرز متوقف شود و ممکن است او تصمیم بگیرد که لیون را دوست ندارد و نمی خواهد اینجا بازی کند (با شوخی). جدی بگویم. باید با یک تلاش دفاعی تیمی سعی کنیم او را متوقف کنیم. با این حال بی فایده است که بخواهیم برای او قفس درست کنیم (با بازیکنان زیاد) زیرا بدین ترتیب دیبالا و هیگواین را رها خواهیم کرد. به همه می گویم این یک چالش است. یک جنگ واقعی است. این باید انگیزه ما باشد. 

رودی گارسیا امیدوار است ستاره های مائوریتزیو ساری آنها را دستِ کم بگیرند:

لیگ قهرمانان سخت است. حضور در جمع 16 تیم خیلی خوب است. حالا باید در این مرحله تلاشمان را انجام دهیم اما می دانم یوونتوس انگیزه بالایی برای موفقیت دارد. فکر نمی کنم کریستیانو رونالدو تنها برای قهرمانی در ایتالیا به یوونتوس رفته باشد. در مورد پاری سن ژرمن هم همینطور است. امیدوارم آنها ما را دستِ کم بگیرند. قرعه این مرحله می توانست برای آنها سخت تر باشد. 

یوونتوس در حال جنگیدن برای تمام جام ها است. برای من قضاوت کردن سخت است. من یوونتوسِ الگری را بهتر می شناختم و آنها نتایج فوق العاده ای گرفتند. فکر می کنم با فوتبالِ خوب می توان بهتر هم پیروز شد اما شما اتلتیکو مادرید و دورتموند را دیدید؟ آنها خوب دفاع کردند. این یک حقیقت است اما آنها همچنین توپ را عالی در زمین به حرکت در آوردند. اگر فقط دفاع کنید، شکست می خورید

رودی گارسیا با شزنی و پیانیچ که زمانی در رم با آنها کار کرد، روبرو خواهد شد:

دیدن دوباره شزنی و پیانیچ لذتبخش است. نمی توانیم به میرالم هیچ فضایی بدهیم زیرا او بازیکنی است که برای مهاجمان مهمات فراهم می کند و هنوز شوت های او را حساب نکرده ام. 

در پیروزی معروف 3-2 یوونتوس مقابل رم که 7 کارت زرد و 2 اخراجی داشت، گارسیا که به خاطر اعتراض به نظر داور برای اعلام پنالتی اول یوونتوس از زمین بازی اخراج شد. آندره‌ آ پیرلو، هافبک یوونتوس در دقیقه 27 یک ضربه ایستگاهی زد که در بین راه به دست مایکون برخورد کرد. داور در ابتدا یک ضربه ایستگاهی دیگر اعلام کرد اما پس از مشورت با کمک خود تغییر عقیده داد و نقطه پنالتی را نشان داد. گارسیا در واکنش به این اتفاق در کنار زمین ژست ویولن زدن گرفت تا اعتراضش را به تصمیم داور نشان دهد؛ ژستی که منجر به اخراجش از نیمکت رم شد. گارسیا در آن زمان پس از بازی گفته بود محوطه جریمه در مقابل یوونتوس کمی بزرگتر است!

وقتی ایتالیا را ترک کردم، آن ویولن را در کمد جا گذاشتم. در آن لحظه، آن ژست را به طور غریزی گرفتم. می خواستم از تیمم در مقابل چیزی که فکر می کردم اشتباه است، دفاع کنم اما این چیزها در داخل زمین باقی می مانند (پس از بازی تمام می شوند). 

گارسیا در دو فصل 2013-2014 و 2014-2015 پس از یوونتوس با رم در رده دوم قرار گرفت و هر دو بار، جالوروسی 17 امتیاز از بیانکونری کمتر داشت و گاسیا می گوید هرگز احساس نکرده که از سوی داوران به یوونتوس کمک می شود:

هر عصری، تاریخ خودش را دارد. همانطور که در فرانسه می گویند، با اما و اگر می توانید پاریس را در یک بطری جا بدهید! من هرگز چنین دیدگاهی نداشتم که یوونتوس مورد علاقه داوران است. با VAR تصمیمات درست تر است. چیزی که ما مربیان از داوران می خواهیم، این است که با چک کردن از راه دور راضی نشوند. داوران باید به جای اینکه در وسط زمین منتظر نظر اتاق VAR باشند، باید خودشان هر بار بروند و صحنه ها را مرور کنند. در غیر این صورت، داور واقعی همان VAR است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو رودی گارسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار تاریخی رونالدو در باتلاق مسکو

بازدید 9 سال ۱۹۹۸ در چنین روزی و در بازی برگشت نیمه‌نهایی جام یوفا، رونالدوی برزیلی یا رونالدو لوئیس نازاریو ده لیما این گل زیبا را در چمن افتضاح و وحشتناک تیم اسپارتاک مسکو به ثمر رساند و اینتر را به فینال و در نهایت قهرمانی رقابت‌ها هدایت کرد. این گل تکنیکی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کاسمیرو: کیلیان ام باپه هم مثل کریستیانو رونالدو بوی گل می‌دهد
  • (عکس) جشن تولد دختر رونالدو
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • پلی به گذشته؛ هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل بایرن مونیخ با دو گل مشکوک به آفساید (2017) / فیلم
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • شاهکار تاریخی رونالدو در باتلاق مسکو
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم