Web Analytics Made Easy - Statcounter

شامگاه پنجشنبه جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا به ریاست معاون اول رئیس جمهور در ساختمان وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه وزرای بهداشت درمان و آموزش پزشکی، گردشگری و آموزش و پرورش، رئیس سازمان پدافند غیر عامل ستاد کل نیروهای مسلح، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، رئیس اورژانس کشور، سخنگوی دولت و جمعی از معاونان وزارت بهداشت نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی درباره از وضعیت شیوع بیماری کرونا در سطح دنیا و اقدامات این وزارت خانه جهت پیگیری و درمان این بیماری ارائه کرد.

تکمیل می‌شود

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان

پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری دهمین دوره بازی آسیایی ناشنوایان برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این جلسه علی جوادی دبیرکل ستاد بازی های آسیایی بر اهتمام در موضوعات اجرایی، اعتبارات، منابع مالی و ارتباطات با کشورهای میهمان تأکید کرد و از کارگروه خواست که به شکل مستمر این موارد را پیگیری کرده و گزارش آن را برای ارائه به ریاست ستاد بازی ها آماده کنند.

نکولعل‌آزاد: زندگی و کار ورزشکار ناشنوا وابسته به اعزام‌هاست

 

در جریان این جلسه، محمد پرگر رئیس کنفدراسیون  آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان، گزارشی از اقدامات انجام‌شده ارائه داد و در ادامه آزاد رئیس فدراسیون ناشنوایان در مورد چهار جلسه‌ گذشته گزارشی را بیان کرد.

همچنین در این جلسه، چارت تشکیلاتی بازی‌ها، زمان‌بندی و شرح وظایف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان جوادی ضمن ابراز امیدواری بر اهتمام همه ارکان اداره‌کل درجهت میزبانی شایسته تأکید و عنوان کرد: جلسه‌ آینده در حضور استاندار تهران برگزار خواهد شد.

این جلسه در حضور پوریا سهرابی مسئول دبیرخانه ستاد بازی‌ها، سید یوسف موسوی نسب مشاور امور بین‌الملل، صدیقه محرابی فراهانی مسئول دفتر مدیریت، علی پازوکی رئیس هیات ناشنوایان استان تهران، کرمعلی ایرجی معاون توسعه امور ورزش اداره کل، پیام نظر رئیس روابط‌عمومی و علیرضا ابراهیمی مدیر رسانه‌ای کنفدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • تأکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • تاکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • تاثیرگذاری ایران در پیشرفت سلامت کشور‌های دیگر
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • جزئیات تعرفه پزشکان اعلام شد
  • دولت تعرفه‌های پزشکی را ابلاغ کرد